سلام من سه روز مونده به پریودیم بیبی چک زدم مثبت شد فردا برم ازمایش بدم بنظرتون مناسبه یا فعلا صبر کنم؟ فردا میشه یه روز مونده به قاعدگیم. از طرفی هم ماه پیش 6روز جلو انداختم ولی این ماه خبری نشد بخاطر همین تست زدم که مثبت شد.
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
سلام کو تست
0
1400/02/24
سوال کننده
الان میفرستم
0
1400/02/24
🥰 فاطمه 🥰
عزیزم همون یک روز که از موعدت گذشت برو آزمایش که یه عدد تپل خوشگل ببینی حال کنی
بارداریتم مبارک 😍😘
بارداریتم مبارک 😍😘
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
ماشالله چقده بیبی مثبت امروز حال کردما
0
1400/02/24
🥰 فاطمه 🥰
ان شاءالله قسمتت به زودی زود
0
1400/02/24
فاطمه ....
مبارکه گلم به سلامتی بغل بگیریش
0
1400/02/24
فاطمه ....
اره واقعا
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
وهمچنین گلم من که فعلا اقدام نیستم
0
1400/02/24
fatii karimnia
مبارکه ایشالا روزی بقیه
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
خوبی فاطمه نینیت خوبه
0
1400/02/24
فاطمه ....
فدات شما خوبی چخبر
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
سلامتیت گلم
6
1400/02/24
سوال کننده

اینهاش
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
زودتر بفرست من برم لباسامو اب بکشم خخخ
0
1400/02/24
🥰 فاطمه 🥰
ان شاءالله هر موقع خودت خواستی و به صلاحت بود توی اولین اقدام خدا نتیجه صبرت رو بده
0
1400/02/24
فاطمه ....
سلانت باشی انشاالله شماهم به زودی بی بی مثبت بزاری همه خوشحالی کنیم
0
1400/02/24
الهه م
آره عزیزم روز موعد برو
مبارک باشه عزیزم
مبارک باشه عزیزم
0
1400/02/24
fatii karimnia
مثبته
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
ای جونم مبارکه 😍 بسلامتی گلم سالم و صالح بیاد بغلت
0
1400/02/24
سوال کننده
مرسی دوستای گلم.
0
1400/02/24
سوال کننده
یعنی فعلا نرم ازمایش یعنی بذارم یه روز از موعد بگذره بعد برم؟
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
پناه برخدا انشالله تمام چشم انتظارا دامنشون سبز بشه و شما دوست عزیز بعد اونا اگه خدا بخواد من ☺️
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
فردا صبح برو
1
1400/02/24
نسترن ..
مبارررکه
1
1400/02/24
نسترن ..
با حال خوش دلت براماهاهم دعا کن
0
1400/02/24
fatii karimnia
برو وقتی بی بی مثبت بشه تو آزمایشم مشخص میشه بارداری
0
1400/02/24
سوال کننده
میگم واسه آزمایش باید ناشتا باشم یا صبح و عصر برم فرقی نداره؟
0
1400/02/24
fatii karimnia
هیچ فرقینمیکنه من شب رفتم
2
1400/02/24
سوال کننده
ان شاء الله روزی همه اونایی که چشم انتظار نی نی هستن الهی آمین
0
1400/02/24
فاطمه ~
چقد عکس بی بی مثبت برام لذت بخشهههههه
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
من برای پریود شدنم انقدر خوشحال شدم که برای بیبی مثبتی که زدم انقدر خوشحال نبودم خخخ
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
فرقی نداره صبحونه بخور قند ناشتا که نمیخوای بدی
0
1400/02/24
سوال کننده
مرسی از راهنماییاتون دوستای گل
0
1400/02/24
فاطمه ~
مبارکه عزیزم ممکنه لقاحت دیر باشه من یه هفته بعد موعد رفتم ۱۰۰بود
0
1400/02/24
سوال کننده
فردا جواب ازمایش و براتون میفرستم😍😍
0
1400/02/24
محیا 💞
مبارکه😍
0
1400/02/24
marziyeh bazargan
عزیزم مبارکه
0
1400/02/24
marziyeh bazargan
خدارو شکر امروز کلی مامان داریم
0
1400/02/24
سوال کننده
مرسی عزیزان
0
1400/02/24
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
مبارکه خانومی بسلامتی بگذرونی
0
1400/02/24
لعیا gh
جوننننن چقدربی بی مثبت
0
1400/02/24
لعیا gh
مبارکه💃💃💃
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
مباررررک😍
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
فاطیما بلاخره پری اومد؟!
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
اره بالاخره شاخ غولرو شکوند😂
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
زیر لفظی میخواست ازم
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
خداروشکر از سر درگمی در اومدی
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
انشالله بزودی بیای خبر مامان شدنتو بگی🙏🙏
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
تا میتونی تو پریودی تا تخمک گذاریت پیاده روی کن
که تخمدونات حسابی فعال بشه
و حین پیاده روی آب زیاد بخور
که تخمدونات حسابی فعال بشه
و حین پیاده روی آب زیاد بخور
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
چی دادی زیر لفظی!😜
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
اره بخدا دهنم سرویس شد 77 روز شوخی نیس😂
1
1400/02/24
فاطیما احمدی
ممنون فداتشم همچین خودت گلم
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
پیاده روی دارم خیار چینی هم میرم امروز از بس تلاش داشتم زیر دلم درده🥺
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
زعفرون خالص😂
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
جوووون😚😚😚
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
عالیه
انشالله بزودی نتیجه میگیری
مطمعنم میشه
انشالله بزودی نتیجه میگیری
مطمعنم میشه
1
1400/02/24
فاطیما احمدی
فداتشم فعلا که اقدام نیستم احتمالا برم برای ای وی اف
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
انشالله که هرچی خواست خدا باشه
ولی امیدوارم قبل آی وی اف طبیعی باردار بشی
کم نبوده اینجوری
ولی امیدوارم قبل آی وی اف طبیعی باردار بشی
کم نبوده اینجوری
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
پناه برخدا من که شانس ندارم تنبلی شدید فکر نکنم بشه
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
اینجور نگو
انرژی بد به خودت نده
بگو من شااانس دارم
تا خدا هم واست بخواد
بخدا خیلی تاثیر داره😚😘
انرژی بد به خودت نده
بگو من شااانس دارم
تا خدا هم واست بخواد
بخدا خیلی تاثیر داره😚😘
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
تنبلی که راحت بر طرف میشه
من همسرم خیییلی ضعیفه...
من همسرم خیییلی ضعیفه...
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
دوای تنبلی تخرک زیاده
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
تحرک#
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
واریکوسل داره؟ چرا نمیرید ای وی اف ابجی خدایی راحتره و بهتر جواب میگیرین
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
داشت عمل کرد
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
من یه دختر ده ساله هم دارم
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
واسه دومی چهار سال به مشکل خوردم
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
البته اسفند ۹۸هم هفت هفته سقط داشتم😞
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
آی وی اف یبار رفتم شیراز پیش دکتر گویا مددی
هزینه ش لامصب خیلی بالاست
بعد اونم چی آیا بگیره یا نه!!!!
هزینه ش لامصب خیلی بالاست
بعد اونم چی آیا بگیره یا نه!!!!
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
عزیزم چرا نمیای پیش افسون زارعی
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
کجاست؟
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
کارش خیلی خوبه گویا مددی با رستمی اینا همشون زیر دست همن
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
آی وی اف میکنه؟
0
1400/02/24
فاطیما احمدی

0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
والا تعریف مددی زیاد شنیدم
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
اره هم ای یو ای هم ای وی اف کارش عالیه
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
جدی
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
هزینه ش چجوریه؟
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
بخدا انقد خستم دیگه حوصله اقدام ندارم
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
ببین مددی و رستمی هم عمویی اینا خودشون کاراشونمیکنن شاگرد دارن و شاگرداشون انجام میدن
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
جدی!!!
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
والا دوستم رفته بود میگفت شاگرداش کاراشون میکردن ولی افسون خودش کاراشو میکنه جاریم داره ای وی اف میکنه پیش افسون
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
فاطیما نگفتی؟
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
9 میلیون خودش میگیره تست کرونا که کلا همه جا میگیرن از هردو نفر بعد با دارو اینا هم که بخوای بگیری بری مادرکودک پات کمتر درمیاد
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
جدی
خوبه که اینجووی
خوبه که اینجووی
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
اگه مثلا میگه برو داروخونه فلان جا اونجا نرین بخرین برید مادرکودک تو مادر کودک هم انجام میده هم زینبیه
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
گویا مددی تقریبا یه بیست و خورده ای میشد اونم پارسال تیر ماه بهم گفت....
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
زینبیه 4 میلیونه ولی تو مادروکودک 9 تومن ولی مادروکودک بهتره
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
واسه داروها؟
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
احتمالا براتون با پول داروها میشه 15 تومن فقط پول ای وی اف و خودش میگیره 9 میلیون داروها جداس
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
نه تومن که میگی دارو یا دست مزد خودش؟
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
اره
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
تکمیلی دارم یه مقدارش میتونم بگیرم
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
بالا گفتم جیگر خخخ
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
خیر ببینی فاطی😘😘😘😘
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
سوال داشتم صدات میکنم بیا بالا😁😁
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
بهتر کمتر میشه فقط داروهارو از مادروکودک بگیر برادرشوهرم میگفت رفتیم همون داروخونه ای که گفت 900 تومن داروهاش شد مادرو کودک همون داروها شده بود 200
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
چ عالی
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
شاید از اول خردا یا تیر رفتم سراغش
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
انقدررررر خستم که نگو....
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
اگه بتونم کمک کنم میکنم گلم انشالله نتیجه بگیری من دوستم اصلا تخمک نداشت ذخیره تخمدانش صفر بود میگفت ای وی اف نمیتونه بکنه حتی ولی با اولین دارویی که داد بدون ای وی اف حامله شد
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
فدااات
باورت میشه من حتی سه تا تخمک
بالغ هم داشتم تو تخمک گذاریم
مشکل شوهرم بده...
باورت میشه من حتی سه تا تخمک
بالغ هم داشتم تو تخمک گذاریم
مشکل شوهرم بده...
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
چن تا از اقوامشون با ای یو ای بابار اول باردار شده بودن جز یکیشون که بابار دوم باردار شده بود یکیشم میگفت 56 سالش بود با بار اول 2 دوقلو ای وی اف کرده بود
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
چه عالی
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
سنش بالا بود ولی خدا خواست شد
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
ایشالله که برای شما هم میشه گلم هرچی دست رو دست کنید دیرتر میشه
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
من یچیزی بگم دست دکتر هم خوب باشه اعتقاد دارم
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
دقیقا
سی سالم بود رفتم اقدام
فردا میشه۳۴سالم...
سی سالم بود رفتم اقدام
فردا میشه۳۴سالم...
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
من هر چقدر پیش کوکبی میرفتم نشد یکسالو نیم پیشش الاف بودم
0
1400/02/24
عاطفه موسوی
برای منم دقیقا بی بی چک مثل شما بود یه روز قبل موعد رفتم آزمایش بتا ۱۷۰ بود دکترم نگفت تکرار کن حالا صبح دوباره بی بی چک بزت باز دوخط شد برو آزمایش
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
اینم آره
خیلیا میگن
خیلیا میگن
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
همینجا رفتم دکتر که بهم گفتم عالیه باهمون ماه اول حامله شدم ولی قسمتم نبود
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
عزیز دلم...
انشالله بزودی قسمتت میشه
اول به خدا توکل کن بعد دکتر و دوا و دارو....
انشالله بزودی قسمتت میشه
اول به خدا توکل کن بعد دکتر و دوا و دارو....
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
آهااان
تو رفتی پیش افسون زارعی؟؟؟
تو رفتی پیش افسون زارعی؟؟؟
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
اره برای برج 5 وقت دارم چون الان درگیر کاریم
0
1400/02/24
فاطیما احمدی
دارو داده برای تنبلیم
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
الهی که خدا سبزت میکنه😍😍😍😍
1
1400/02/24
فاطیما احمدی
پناه برخدا خودش هرچی صلاحم باشه بده
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
خیره انشالله
1
1400/02/24
فاطیما احمدی
انشالله خدا برای تو هم یه نینی خوشکل بده
0
1400/02/24
zizi ا
مبارک باشه منم دیروز ز بی بی م مثبت شد
0
1400/02/24
🌺 goli🌺 ❇
فدات عزیز😘
1
1400/02/24
جیران ف
سلام مبارکت باشه عزیزم ان شاالله برادلی خوش بدنیاش بیاری لطفابراماهم دعاکن
0
1400/02/24
یگانه 👼💕sadat💕👼
مبارکت باشه عزیزم
0
1400/02/24
میترا hi
مبارکت باشه.منم امروز بیبی مثبت شد.بیا ی تاپیک مشترک بزنیم همه اونهایی ک توهفته های ۵ و۶ هستن
0
1400/02/24
Fatemeh Kami
مبارکه عزیزم
0
1400/02/24
Fatemeh Kami
منم ۳روزمونده ب پریودیم دعاکنین منم مثبت شه
0
1400/02/25
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک بله تیتر بتا بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بیبی چک مثبت بعد۱۰ماه انتظار
- سلام دوست جونیا بیایید بیبی چک منو ببینید و نظر بدید
- بیبی چک مثبت.....یا کاذب
- بیبی چک مثبت قبل پریود
- بیبی چکم مثبت واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟
- بچه ها امروز بیبی زدم 😍😍💔💔💓💓❤❤💖💖💞💞💞
- خانما این بیبی چکای من مثبته؟؟
- بیبی چک مثبت خدایا شکرت منم دارم مامان میشم خودت مواظب تو دلیم باش
- خدایا شکرت😍منم مامان شدم😍بی بی چک مثبت😍
- چرااا پریووود شدمم؟؟کسی تو شرایط من بوده؟؟؟



1165

