سلام دوستان من ۲۷فروردین در هفته ۱۰بارداری دو قلو سقط کردم و کورتاژ شدم ۴روز خون ریزی داشتم بعد پاک شدم
دو روزه مونده به ۲۷روزی که کورتاژ کردم
یه بی بی چک زدم دیشب تا ده دقیقه دیدم چیزی نیست صبح بیدار شدم دیدمهاله افتاده تفسیرش چیه؟؟؟☹☹☹☹
پرسش (1400/02/24):
بی بی چک بارداری
828
34
1400/02/24
سوال کننده
0
1400/02/24
سوال کننده

0
1400/02/24
azin 🧚♀️
یعنی بعدش پریود نشدید؟
فکر کنم بعد از سقط تا مدت ها هورمون بارداری در بدن می مونه
فکر کنم بعد از سقط تا مدت ها هورمون بارداری در بدن می مونه
0
1400/02/24
سوال کننده
نه نشدم ولی خوب یک هفته پیش زدم بی بی چک فقط یه خط بود
0
1400/02/24
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
شاید هورمون قبلی تو بدنت مونده
اون خطم که میگی صبح افتاده احتمالا
خط تبخیره
اون خطم که میگی صبح افتاده احتمالا
خط تبخیره
0
1400/02/24
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
ولی اگه اقدام داشتی انشاالله بارداری
0
1400/02/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
تا سه هفته بعد از سقط یا زایمان بیبی چک مثبت میشه
0
1400/02/24
سوال کننده
اره جلوگیری نداشتم متاسفانه
0
1400/02/24
سوال کننده
یعنی باردار میشیم یا فقط دو خط نشون میده؟
0
1400/02/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه باقی مانده هورمون قبلیه
0
1400/02/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
دلیل سقط چی بود؟
2
1400/02/24
yase zahra
سلام عزیزم احتمالا دوباره باردارشدی
چون بعداز سقط رحم امادگی بارداری دوباره رو داره سریع
چون بعداز سقط رحم امادگی بارداری دوباره رو داره سریع
0
1400/02/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
چون هورمون بالاست احتمال تخمک گذاری خیلی کمه به خصوص که شما دوقلو داشتی و هفتت هم بالا بود یعنی میزان بتا خیلی بالاتر بوده
0
1400/02/24
yase zahra
وقتی یه هفته پیش منفی بوده بی بی
الان دوخط شده مشکوکی
الان دوخط شده مشکوکی
0
1400/02/24
yase zahra
عزیزم یه بی بی قطره چکونی بزن
0
1400/02/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
احتمالش کمه جون اول باید بتا بیاد پایین تا چرخه تخمک گذاری باز شروع شه
0
1400/02/24
yase zahra
بخاطراینکه هفته پیش بی بی منفی بوده میگم
0
1400/02/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
انشالا که هرچی خیره پیش بیاد عزیزم
0
1400/02/24
سوال کننده
تو هفته ۶ضربان قلب یکیشون ایستاد تاثیر به اون قول داد
0
1400/02/24
سوال کننده
قطره چکونی بود حالا میرم ازمایش میدم
0
1400/02/24
yase zahra
ازمایش الان نشون نمیده عزیزم
1
1400/02/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
الهی خدا بهت نینی سالم و صالح بدا
0
1400/02/24
yase zahra
نهایت میگن مشکوکه
0
1400/02/24
یکتا (مامان نلین ❤️)
بعدش سونو دادی؟
0
1400/02/24
سوال کننده
انشالله
0
1400/02/24
سوال کننده
عزیزم من دفعه قبل هم ازمایش بتام ۵روز قبل از پریودم۴۰بود
0
1400/02/24
yase zahra
بخاطر خط کم رنگ بی بی میگم عزیزم
ولی اگه میدونی خوبه ونشون میده برو آزگلم
ولی اگه میدونی خوبه ونشون میده برو آزگلم
0
1400/02/24
پریا ❤❤❤
یک هفته ای صبر کن باز تست بزن..
این یک هفته هم مواظب باش
سنگین بلند نکن
گرمی هم نخور
انشالله مثبته
ولی منم زن داییم،جنین هشت ماهش رو از دست داد به چهل روز نرسید باز باردار شد
الان پسرش 4سالشه.
این یک هفته هم مواظب باش
سنگین بلند نکن
گرمی هم نخور
انشالله مثبته
ولی منم زن داییم،جنین هشت ماهش رو از دست داد به چهل روز نرسید باز باردار شد
الان پسرش 4سالشه.
0
1400/02/25
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
این که منفیه
0
1400/02/25
پزشک اوما
سلام آیا سونو دادید ؟ اگر در سونو آثاری از بارداری باقی نمانده مثبت شدن بی بی چک تا یک ماه طبیعی هست که مثبت بشه
0
1400/02/26
سوال کننده
اخه بعد از کورتاژم فقط ۵روز خون ریزی داشتم دیگه نداشتم ۲۷ این ماه میشه یک ماه سقط کردم و کورتاژ شدم هنوز بعدش پریود نشدم
0
1400/02/26
سوال کننده
خیر سونو نرفتم
ولی هفته قبل داشتم از کیت تخمک گذاری استفاده میکردم همین جوری بی بی چک گذاشتم تا فردا هم این یک خط موند ولی این سری صبح دیدم یه هاله کم رتگ داره دقیقا سه روز از موعد
ولی هفته قبل داشتم از کیت تخمک گذاری استفاده میکردم همین جوری بی بی چک گذاشتم تا فردا هم این یک خط موند ولی این سری صبح دیدم یه هاله کم رتگ داره دقیقا سه روز از موعد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




