سلام دوستای گلم
من چهار روز پیش زایمان طبیعی داشتم
بخیه هام درد و سوزش داره هنوز
ترشح نداره تا وقتی که بعد دستشویی رفتن میشورم با شامپو بچه
بعد شستن وقتی دستمال میذارم روش یه کوچولو ترشح رو بخیه هست
عکسشو میذارم به نظرتون عادیه؟ یا عفونته؟
پرسش (1400/02/24):
بخیه و ترشح بعد از زایمان طبیعی
555
31
1400/02/24
سوال کننده
0
1400/02/24
سوال کننده

یه کوچولو سمت چپ دستمال
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
خودتو خشک میکنی با سشوار؟
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
خونریزی داشتی بعد زایمان؟
0
1400/02/24
سوال کننده
اره هربار میرم دسشویی با شامپو بچه میشورم بعد با سشوار خشک میکنم
0
1400/02/24
سوال کننده
پد روهم دو تا سه ساعت یبار عوض میکنم
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
پس چرا سوزش داری
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
خوب پس خونریزی داری
0
1400/02/24
سوال کننده
خونریزی ام داشتم الان کمتر شده اما هست هنوز
0
1400/02/24
سوال کننده
سوزش بخیه هاست
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
شاید دستمال میکشی خون مرده هاست که میاد
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
میدونم مامانم میگه من خودشو میشستم با سشوار خشک میکردک اصلا سوزش نداشت بخیه هام
0
1400/02/24
سوال کننده
همش استرس دارم نکنه عفونت کنه
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
یه آینه بزار نگا کن عفونت باشه میفهمی
0
1400/02/24
سوال کننده
چجوری میشه؟
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
احتمالا دورو بر بخیه هات یه ماده ژله ای باشه بو دار
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
این ترشح بو میده؟
0
1400/02/24
سوال کننده
نه بو نمیده
0
1400/02/24
سوال کننده
رو پد هم که دو ساعت میمونه اصلا همچین ترشحی نیس
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
نمیدونم باز میگی بهداشت برو ماما ببینه
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
چون فعلا کسی نیومده چیزی بگه
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
فردا برو
0
1400/02/24
سوال کننده
مرسی پریا جون
0
1400/02/24
پریا 🤱🧿
قربونت 😘
0
1400/02/24
mimi .
عزیزم انشالله که چیزی نیس و فک کنم عادیه ولی حتما برو دکتر ی موقع عفونت نباشه
0
1400/02/24
mimi .
من عفونت گرفتم خییییلی اذیت شدم بخیه هام ورم کرد و یکی دوتاش که کلا جوش نخورد باز شد
0
1400/02/24
mimi .
درگیر بچم بودم وقت نمیکردم برم دکتر ولی اندازه ی عمر پشیمونم
0
1400/02/24
mimi .
تا الانم بخیههام درد میکنه و نگم برات که چقد زجر کشیدم
تاول و ورم بخیه و خارش و . .😣
تاول و ورم بخیه و خارش و . .😣
0
1400/02/24
پزشک اوما
سلام درد و سوزش تا یک ماه طبیعی است اگر ورم و قرمزی و داغی ندارد مشکلی نیست پماد کنتراتوبکس یا فیبرینولیزین هم استفاده کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




