عزیزم یه جا خوندم نوشته بودی سن جنینت با سن بارداری خودت اختلاف داری. میشه بگی چطوری
آخه من شنبه هفته پیش میشد 11 اردیبهشت رفتم سونو دکتر سونو بهم گفت ساک حاملگی و کیسه زرده هست ولی جنین نیست.
باز دوباره دیروز که رفتم گفت جنین و ساک و کیسه زرده هست.ینی خداروشکر جنینم تشکیل شده بود و گفت 6 هفته و 1 روزشه.
حالا امکان داره چون جنین دیر تشکیل شده قلبش هم دیر تشکیل بشه. چون 6 هفته است
بعد اختلاف سن بارداری با سن جنینم میشه 3 هفته ینی دکتر گفت طبق پریودیم من 9 هفتمه ولی جنینم 6 هغته
میشه راهنمایی کنین. ممنون
پرسش (1400/02/23):
خانم marzi m. k میشه یه لحظه بیای یه سوال دارم ازت؟
668
324
1400/02/23
سوال کننده
0
1400/02/23
سوال کننده
بیا بکش. خخخخ الان خیالم راحت تر شد
0
1400/02/23
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/23
سوال کننده
عزیزم تو گروه واتس خودمون بگو
0
1400/02/23
سوال کننده
به من
0
1400/02/23
fati 😍
ن اینجا حالمو خوب میکرد
0
1400/02/23
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/23
سوال کننده
چه جالب
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
🤣
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام عزیزم منم مث تو شدم
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
فاطی و فاطی اونور پیاماتونو دیدم🤣
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
اومد🤣
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
چرا دیر میرسی😂😂😂
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
مقدمه چینی کردیم تو ادامه بده😂
0
1400/02/23
سوال کننده
سلام مژگان خانوم
0
1400/02/23
سوال کننده
خوبین عزیزم
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
ببین عزیزم من اصلا نمیدونم کی و چجور باردار شدم🤣
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام عزیزم
0
1400/02/23
سوال کننده
خوب
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
امپول زدم پریود شم ۱۶ روز بعدش ک نشدم بیبی زدم مثبت شد از دادم عددش۱۳۶۱ بود رفتم سونو
0
1400/02/23
سوال کننده
چطوری شدی... چیشد ینی
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
ک بچها گفتن نریییی منم کله خراب گوش ندادم رفتم سونو شکمی شدم گفتن چیزی نیست
0
1400/02/23
سوال کننده
خوب داستان داره جالب میشه
0
1400/02/23
سوال کننده
سونو گفت چیزی نیست آره
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
برو س روز دیگ بتا بده بتا دادم شد ۵هزارو خورده ای دیگ مطمئن شدم خارج رحمی نیس رفتم سونو ساک بود بچه نبود
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
الان میام
0
1400/02/23
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
گفت الان ساک هست قلبش نیست برو دو هفته دیگ بیا من نرفتم تا س هفته بعدش گفت ۸ هفته و ۵ روزی قلبشم گذاشت برام
0
1400/02/23
سوال کننده
جدن خداروشکر پس. الهی تنش سالم باشه
0
1400/02/23
سوال کننده
منم الان به دکتر سونو کع گفتم گفت یکی دو هفته دیگه بیا. حالا همسرم و خانوادم میگن. 20 خرداد ینی 1 ماه دیگه برو
0
1400/02/23
سوال کننده
حالا منم 3 هفته دیگه برم یا همون 1 ماه دیگه
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
مژی یادم میوفته خندم میگیره
واقعا معجزه خدارو ببین
واقعا معجزه خدارو ببین
0
1400/02/23
سوال کننده
واقعا هم خداروشکر معجزه بوده
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
باعث و بانی اینکه من ناامید نشم تویی😂
0
1400/02/23
فاطیما احمدی
😬😬😬الی دوس دارم خودمو از دست تو جر بدم
0
1400/02/23
سوال کننده
آره فاطمه جان. امیدت فقط بخدا باشه
0
1400/02/23
سوال کننده
😁😁😁😁😁😁😥😥😥
0
1400/02/23
سوال کننده
فاطیما جون خوبی عيدت مبارک
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
میبینی فاطی
0
1400/02/23
سوال کننده
الان خداروشکر خیالم راحت شد به والله
0
1400/02/23
فاطیما احمدی
عید تو هم مبارک
0
1400/02/23
سوال کننده
تازه فاطمه بانو هنوز نفهمیده من تاپیک زدم
0
1400/02/23
سوال کننده
😁😁😁😁😁😁😁
0
1400/02/23
فاطیما احمدی
کمتر کس بگو بابا به خودت اون بچه تو شکمت رحم کن
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
توکل به خدا
0
1400/02/23
سوال کننده
چشوم 🤣🤣🤣😍
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
🤣
0
1400/02/23
فاطیما احمدی
هی میاد میگه این تشکیل میشه اون تشکیل میشه
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
آره بهترین راه میدونی چیه
0
1400/02/23
سوال کننده
اگر فهمید من جواب نمیدم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/23
فاطیما احمدی
باور کن تشکیل بخواد بشه باایناسترست نمیذاری تشکیل بشه خدایی نکرده🤕
0
1400/02/23
سوال کننده
نه خداروشکر الان خیالم راحت شد واقعا
0
1400/02/23
فاطیما احمدی
انقدر خودتو ازیت نکن جون خودت
0
1400/02/23
سوال کننده
نه استرس ندارم 😁😁😁😍😍😍
0
1400/02/23
سوال کننده
چشم عزیزم امیدم به خداست
0
1400/02/23
فاطیما احمدی
پس غلط میکنی تایپک میزنی یکی یچی میگه باز خر بیارو باقالی پر کن
0
1400/02/23
سوال کننده
نه الان مثل من بودند خیالم راحت شد
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
از این به بعد هرتاپیکی از الی دیدیم توجه نکنیم بعدم بریم به پشتیبانی گزارش بدیم
0
1400/02/23
سوال کننده
خخخخخ
0
1400/02/23
سوال کننده
دهنتون سرویس
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
بلاخره جواب میدی
0
1400/02/23
سوال کننده
فاطمه هنوز نوبت مرضیه است بعد من 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
😂😂😂😂
0
1400/02/23
سوال کننده
نه فرار میکنم
0
1400/02/23
فاطیما احمدی
الان زنگ میزنم پشتیبانی میگم شوتش کنن بیرون
0
1400/02/23
سوال کننده
خخخخ
0
1400/02/23
سوال کننده
گناهم من
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
اونم گزارش میکنیم
ولی بانو به حساب اون رسید🤣
ولی بانو به حساب اون رسید🤣
0
1400/02/23
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلامت باشی عزیزم
0
1400/02/23
سوال کننده
بابا من برای آزمایش خون اینقدر اذیت نکردم
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
پس از گروه وات لفت بده
0
1400/02/23
سوال کننده
ممنون گلم لطف کردی خدا خیرت بده
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
😂😂
0
1400/02/23
سوال کننده
هاع بخدا
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
گفت چن هفتته؟؟
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
آره بزن زودتر خخخ
0
1400/02/23
سوال کننده
الان فاطمه داره چت میکنه خخخ نمیدونه هنوز
1
1400/02/23
فاطیما احمدی
انشالله نینیت سالم میاد بغلت فقط یبار دیگه تایپک کسشعر زدی میام فوش میدم😐
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
عزیزم🤩🤣نامردا مسخرم میکردین😑🤣
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
😂😂😂😂
1
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
ان شاء الله برات اتفاق میفته حالشو میبریم همگی
0
1400/02/23
سوال کننده
دکتر سونو گفت طبق پریودیم که 16 اسفند بوده 9 هفتمه ولی جنینم 6 هفته و 1 روز بود البته الان 4 روز شد
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
برم بهش بگم😂😂😂
0
1400/02/23
سوال کننده
باشه خخخخ
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
😂😂😂😂😂نه
0
1400/02/23
سوال کننده
خوب بیا. مژگان جون حالا منم همینطورم منو مسخره میکنن
0
1400/02/23
فاطیما احمدی
من برم یه چی درست کنم تا اقا نیامده جرم بده
0
1400/02/23
سوال کننده
دهنت سرویس
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
بزار ۳ هفته دیگ برو
0
1400/02/23
سوال کننده
برو گلم حرص نخور دیگه تاپیک نمیبینی از من
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
خوب یادمه🤣
1
1400/02/23
سوال کننده
ان شاء الله آره
1
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
ان شاءالله ممنون گلم 😍😍😍
ان شاءالله نی نی تو و هلیا هم سالم بیان تو بغلتون
ان شاءالله نی نی تو و هلیا هم سالم بیان تو بغلتون
1
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
عادیه🤣من توجه نمیکردم از بس استرس داشتم 🤣
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
فداتشم🤩
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
من نبودم😂😂
0
1400/02/23
سوال کننده
خوب منم دارم ولی الان خوب شدم خداروشکر. اینا منو مسخره میکنن و فوش میدن خخخخ
0
1400/02/23
سوال کننده
تازه یه مرضیه داریم تو وات. اون از من بدتره
0
1400/02/23
سوال کننده
300 بار از داد برای بارداری.
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
🤣🤣🤣
0
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
استرس سمه اما واقعا دست ادم نیس
0
1400/02/23
سوال کننده
مرسی مژگان جون و بقیه دوستان که راهنمایی و دلگرمی دادین. خیلی ممنون دعا کنین برام که ان شاء الله به امید خدا صدای قلبشم بشنوم و بزرگ شه بچم
0
1400/02/23
سوال کننده
دقیقا...
0
1400/02/23
سوال کننده
مرسی ازت گلم ان شاء الله نی نیت سالم و سلامت باشه
1
1400/02/23
Mozhgan 🙋🤩🤩
فدات عزیزم.ان شاء الله همه چی ب خوبی پیش میره.بوس ب کله ت💋
0
1400/02/23
سوال کننده
😍😍😍😍😍🙏
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
ببین عزیزم واس قلبش ده هفتگی برو من 7هفتهه رفتم قلبشم بود خدارو شکر
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
شما دگ ده هفته برو
0
1400/02/23
فاطمه بانو
😐
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
چیشده
0
1400/02/23
فاطمه بانو
کونیییییی
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
من
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
بانو آمد😂😂😂😂
0
1400/02/23
فاطمه بانو
هیچی
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
نه😂
0
1400/02/23
فاطمه بانو
اره باهمه ام😂😂😂بتوچه اخه
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
با الی بود😂
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
گفتم خدا چیشد گفت کونی
0
1400/02/23
فاطمه بانو
الی کله کیری
0
1400/02/23
فاطمه بانو
😂😂😂
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
وای فاطی🤣🤣🤣
0
1400/02/23
فاطمه بانو
ب ناموسم تاپیکو دیدم گفتم الیه باز گقتم بیخیاا باز نکروم
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
بمن هیچی هر چی عشقته بگو
0
1400/02/23
فاطمه بانو
😂😂😂جوووون
1
1400/02/23
فاطمه بانو
خودم واتساپ جرش میدم باز
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
مام بردیم از این بی ادبیا ولی جنبه ندارن بعضبا
1
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
بانو میبینی😂😂😂😂
الی خیلی کصکشه😂😂😂
الی خیلی کصکشه😂😂😂
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
فاطمه بچت چیه
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
بلدیم
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
بچه فاطمه چیه
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
ماهم تقریبا یکساله اینجوری راحتیم
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
پسر
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
مبارکش باشه بچشم باد بگیره از مامانش از پس خودش بر میاد
1
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
الی لایک نکن بیا اینجا😂😂😂😂
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
آره واقعا 😂😂😂
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
ن از من ک کسی جنبه ندارن ترجیح دادم با کسی زیاد گرم نباشم آخه من دردل کردم شدم ی آدم بدددددد
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
بخدا
0
1400/02/23
سمیررررررراااااا sh
واقعا بعضیا فوشتم بدن ناراحت نمیشی ولی بعضیا واقعا خیلی فک مکنن شاخن دیگ
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
تو فضای مجازی درد دل نکنی بهتره
فقط بخندو شاد باش
دنیای مجازی مجازیه
فقط بخندو شاد باش
دنیای مجازی مجازیه
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
دقیقا😂
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
الی بیا لایک نکن به قول بانو خایمالیا😂
0
1400/02/23
fatemeh امید به خدا😍
🤣
1
1400/02/23
فاطمـه
الیییی😍😍
چقدرررر خوشحال شدم خبر خوبتو شنیدم عزیزم. کلی از اون موقع تو فکرت بودم😍🤗
خدااااروشکر که جنین هم هست دیگه😍💗
دیگه اصلا عجله نکن واسه سونو و اینا..
الان من سن بارداریم ۷ هفته است
دکترم واسه ۱۰ هفته سونوی قلب نوشته برام.
گفت زودتر نرو اگر تشکیل نشده باشه استرس میگیری الکی..
تو هم دیگه فقط ب دستای کوچولوش وقتی لباستو سفت میگیره فکرکن 😍😍💗💗💗💗
چقدرررر خوشحال شدم خبر خوبتو شنیدم عزیزم. کلی از اون موقع تو فکرت بودم😍🤗
خدااااروشکر که جنین هم هست دیگه😍💗
دیگه اصلا عجله نکن واسه سونو و اینا..
الان من سن بارداریم ۷ هفته است
دکترم واسه ۱۰ هفته سونوی قلب نوشته برام.
گفت زودتر نرو اگر تشکیل نشده باشه استرس میگیری الکی..
تو هم دیگه فقط ب دستای کوچولوش وقتی لباستو سفت میگیره فکرکن 😍😍💗💗💗💗
0
1400/02/23
سوال کننده
سلام بیتا جان ممنون از لطفت. خیلی ممنون ان شاء الله سلامتی نی نی خودت به حق علی
1
1400/02/23
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام عزیزم تبریک میگم،چند هفته اختلاف چیز مهمی نیس 8هفتت ک پر شد برو صدای قلبشو بشنو😍
0
1400/02/23
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
البته برای من سن جنینم با پریودیم یکی بود دکترم تو هفتهی7 نوشته بود برم سونو قلب ک خودم گذاشتم 8هفته3روز رفتم
0
1400/02/23
سوال کننده
خداروشکر ممنون گلم.
0
1400/02/23
سوال کننده
ممنون از لطفت
1
1400/02/23
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
فدات😙
0
1400/02/23
mary g
سلام بیتا جون من 6 هفته شدم به نظرت برای منم اختلاف داره؟؟؟؟
0
1400/02/23
mary g
و شما علایم دارین؟؟؟؟
0
1400/02/23
mary g
سلام ابی جون همچنین شما علایم داری؟؟؟؟؟
0
1400/02/23
سوال کننده
سلام ممنون. ابی هستم در خدمتت 🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/23
mary g
الی عزیزم
0
1400/02/23
سوال کننده
علائم که من سینه درد و نوک سینه هام دردمیکنه حالت تهوع تازگی اومده سراغم. معده درد که جدیدا گرفتم.
0
1400/02/23
mary g
صفحه تایپ من مشکل داره شرمنده
0
1400/02/23
سوال کننده
شوخی میکنم خخخخ
0
1400/02/23
سوال کننده
پیش میاد اشکال نداره
0
1400/02/23
mary g
من سینه هام کم درد داره
0
1400/02/23
سوال کننده
خوب منم اوایل زیاد درد میکرد اصلا سوتینم میخورد جیغم هوا میرفت الان نه کمتره
0
1400/02/23
mary g
به مقدار هم زیر دلم بعضی اوقات درد میگیره
0
1400/02/23
سوال کننده
شما سونو رفتی
0
1400/02/23
سوال کننده
آره منم دارم اون درد رو
0
1400/02/23
mary g
نه هنوز 5 خرداد برام نوشته
0
1400/02/23
سوال کننده
ان شاء الله به سلامتی
0
1400/02/23
mary g
فدات شم
0
1400/02/23
سوال کننده
نگران نباش بسپار بخدا
0
1400/02/23
mary g
یه موقع هایی فکر میکنم چیزی تو زحمت نیست
0
1400/02/23
mary g
هیچی احساس نمیکنم
0
1400/02/23
سوال کننده
آره من واقعا فکر میکردم. البته به قول دوستام الانم جنین تو لگنه
0
1400/02/23
سوال کننده
خوب به منم گفتن نباید چیزی احساس کنی هنوز زوده
0
1400/02/23
mary g
شما سونو رفتی؟؟؟
0
1400/02/23
سوال کننده
همینکه علائم داری خیالت راحت باشه
0
1400/02/23
mary g
یه روزایی اصلا علایم ندارم نگران میشم
0
1400/02/23
سوال کننده
عزیزم من تاپیک زدم بخونش. مال من جریان زیاد داره 😁😥
0
1400/02/23
mary g
خوندم کامل
0
1400/02/23
سوال کننده
نه نگران نباش. خوب پس من سونو رفتم دیگه. ان شاء الله یه چند وقت دیگه میرم برای قلبش.
0
1400/02/23
mary g
حالا موندم 2 هفته دیگه بدم سونو با نه
0
1400/02/23
سوال کننده
طبق سن جنینم الان 6 هفته و 4 روزشه فکر کنم
0
1400/02/23
mary g
انشالله
0
1400/02/23
سوال کننده
دیرتر بده الان 6 هفته ای تو بذار 8.9 هفته
0
1400/02/23
سوال کننده
که استرس نگیری
0
1400/02/23
mary g
برای من طبق پریم 6 هفته ست
0
1400/02/23
mary g
همون نظر خودمم همینه
0
1400/02/23
سوال کننده
خوب پس صبر کن. خوب من طبق پریودیم 9 هفتمه
0
1400/02/23
سوال کننده
آره جدن. ببین هر چی دیرتر بری بهتره
0
1400/02/23
mary g
همون کار رو میکنم
0
1400/02/23
سوال کننده
حالا من کلا جنینم دیر تشکیل شد. ان شاء الله قلبش هم تشکیل بشه خیالم راحت بشه
0
1400/02/23
mary g
انشالله
0
1400/02/23
mary g
برا منم دعا کن
0
1400/02/23
mary g
من نکرد ادرا زیاد دارم
0
1400/02/23
mary g
یبوست هم سه روزه گرفتم
0
1400/02/23
سوال کننده
یبوست که نگم برات الانم دارم
0
1400/02/23
سوال کننده
خیلی بده. درد معده از همش بدتره
0
1400/02/23
mary g
اهوم شیر بخور معده رو خوب میکنه
0
1400/02/23
فاطمـه
سلام مریم جان.
نمیشه تا سونو ندادی فهمید اختلاف داری یا نه.
بعضیا دارن بعضیام ندارن.
ولی محض احتیاط تو هم مث من اگرمیتونی طاقت میاری، بزار همون ۱۰ هفته برو سونو.
اگر لکه بینی یا درد شدید نداری نگران هیچیییی نباش. ب قول مامای من، فقط زندگیتو کن. ب آدمای زیادی هم نگو ک نیفتی سر زبونا.. بعد سونوی قلب ان شاءالله با خیال راحت خبر بده.
نمیشه تا سونو ندادی فهمید اختلاف داری یا نه.
بعضیا دارن بعضیام ندارن.
ولی محض احتیاط تو هم مث من اگرمیتونی طاقت میاری، بزار همون ۱۰ هفته برو سونو.
اگر لکه بینی یا درد شدید نداری نگران هیچیییی نباش. ب قول مامای من، فقط زندگیتو کن. ب آدمای زیادی هم نگو ک نیفتی سر زبونا.. بعد سونوی قلب ان شاءالله با خیال راحت خبر بده.
0
1400/02/23
فاطمـه
علائمم دارم...
روزا خوابم کلا؛ شبا کمی تهوع و مشکلات معده😁
تکرر ادرار، حساسیت سینه ها، گاهی سرگیجه و سردرد...
اگر یکی دوتا علامت بارداری هم داری خیالت راحت. مگر اینکه خدایی نکرده خیلی یهویی همه علائم بارداریت کامل از بین بره.
وگرنه کم و زیاد شدن امروز وفردا طبیعیه.
روزا خوابم کلا؛ شبا کمی تهوع و مشکلات معده😁
تکرر ادرار، حساسیت سینه ها، گاهی سرگیجه و سردرد...
اگر یکی دوتا علامت بارداری هم داری خیالت راحت. مگر اینکه خدایی نکرده خیلی یهویی همه علائم بارداریت کامل از بین بره.
وگرنه کم و زیاد شدن امروز وفردا طبیعیه.
0
1400/02/24
mary g
مرسی بیتا جونم برای من دکتر5 خرداد سونو نوشته
0
1400/02/24
mary g
فردا هم ازمایشم دادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




