سلام خدمت دکتر اوما،من چند روز پیش واسه باره دوم رفتم سونو بازم ساک بدون جنین دیده شد،دکتر گفت باید سقط بشه،من نه لک دارم نه خونریزی،نگرانم،آیا واقعا باید سقط بشه؟؟اینم عکس سونوهام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



819
1400/02/23




