سلام خانم دکتر ببخشید من ۱۱ اریبهشت امپول hcg زدم ۱۸ و۱۹ موقع دستشویی چند قطره خون اومد دیگه نه مشکل چی میتونه باشه ایا باردارام یا نه؟کی میتونم بی بی بزنم