با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر اوما
ببخشید من مادرم زانو درد شدید داشت که بردیم دکتر عکس نوشت براش منتها دو ماهه دارو استفاده میکنه هیچ تاثیری نداشته من عکس و داروها رو میفرستم ممنون میشم بهم بگید داروی دیگه ای هست بشه مصرف کرد؟
و اینکه دکتر گفته چون سنش بالای 60 هست عمل نتیجه ای نداره
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



241
1400/02/22





