Ooma
پرسش (1400/02/21):

مصرف قرص سیستین زینک

سلام. وقت به خیر، مصرف قرص سیستین ب ۶ زینک در دوران شیردهی موردی نداره؟

سلام ن من میخورم واسه ریزش موهام
ن واس ناخون پوست مو و ضرری نداره
سلام خیر مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه