عطسه طبیعیه عزیز بخاطر مایع کیسه آب ک توش بوده رفته تو بینیش
اصلا سرمانخورده نگران نباش
عطسه که خوبه دختر من هنوز هم عطسه میکنه
علایم سرما خوردگی تو نوزاد اصلا عطسه نیست
کم شیر خوردن کم خوابی تب کردن اسهال و استفراغ
گلم باید عطسه کنن تا ریهاشون بازبشه...نگران نباش ..اگ هم کیپ بروداروخانه قطره بینی بهت میدن یه قطره بریز ازحالت کیپی درمیاد
ی قطره از شیرتو بریزی بینیشون باز میشه ب نظرم قطره نریز من ریختم مخاط بینیشو برد تو گلو داشت خفه میشد بچم
بعدشم عطسه و گرفتگی طبیعیه
سلام از قطره یا اسپری کلرور سدیم داخل بینی استفاده کنین و اگه تب داره قطره ی استامینوفن هم بدین ، مرتب بینی را با فین گیر تخلیه کنین دستگاه بخور بگذارید اگر ادامه حتما متخصص معاینه کند چون زیر یک ماه است