سلام من معده درد ونفخ زیاد داشتم دکتر زنان برام شربت آدی ژل تجویز کرده، چندبار ازش خوردم، الان اینترنت چک کردم میگن ضرر داره، مشکلی پیش نمیاد برای بچم؟ چندبار خوردم؟
0
1400/02/21
mahsa panahi
واقعا اینترنت همچین چیزی نوشته؟!
من یه شیشه تموم کردم دومی رو هم امروز گرفتم 😐
من یه شیشه تموم کردم دومی رو هم امروز گرفتم 😐
0
1400/02/21
سوال کننده
نوشته با حتیاط مصرف باید بشه
0
1400/02/21
سوال کننده
یعنی اگه راهی دیگه نبود دکترا تجویز میکنن
1
1400/02/21
mahsa panahi
والا شدید سوزش سردل دارم دکترم بهم گفت موردی نداره مصرفش میتونی استفاده کنی
0
1400/02/21
سوال کننده
البته یجای دیگه نوشته بود از سه ماه دوم تجویز میکنه دکتر
0
1400/02/21
سوال کننده
منم سوزش معده ونفخ دارم وسردرد بعضی وقتا
0
1400/02/21
سوال کننده
از کی تا حالا میخوری؟ از هفته چندم؟
1
1400/02/21
mahsa panahi
مجبوریم
من یعنی یجوری اسید معده ام میاد بالا انگار کبریت میکشن
من یعنی یجوری اسید معده ام میاد بالا انگار کبریت میکشن
0
1400/02/21
mahsa panahi
فکر کنم 22
0
1400/02/21
سوال کننده
من تازه هفته11 ام
0
1400/02/21
mahsa panahi
دیگه وقتی دکترت تجویز کرده نگران نباش وقتی خیلی درد داری بخور
0
1400/02/21
سوال کننده
البته هروز نمیخورم، وقتی دیگه زیاد باشه دردم میخورم
0
1400/02/21
setare ..
سلام وقتی معدت درد کرد ی لیوان اب بخور
مال من وقتی درد میکنه اب میخورم خوب میشه بیشتر وقتا
مال من وقتی درد میکنه اب میخورم خوب میشه بیشتر وقتا
1
1400/02/21
🥰🥰 😍
من کلی خوردم هیچ مشکلی هم نداره فقط چک کن کنارش اس ننوشته باشه یعنی آدی ژل-اس
نباشه
نباشه
0
1400/02/21
سوال کننده
ننوشته
0
1400/02/21
asieh noorani
عزیزدلم حتما اشتباه خوندی ام جی اس ضرر داره ولی ادی ژل خود دکتر ب من داده واقعا با این سوزش معده نمیشه شربت نخورد ،درضمن همیشه چیزی دکترت میگه اولویت داره نه اینترنت که اصلا به مطالبش اعتمادی نیس
0
1400/02/21
asieh noorani
دقیقا
0
1400/02/21
پزشک اوما
سلام چه ضرری شربت لاکسی ژل در بارداری مجاز است استفاده کنید ، قرص مینت یا عرق نعنا هم برای نفخ معده میتونید بعد از غذا بخورید
0
1400/02/21
سوال کننده
باشه مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



277

