سلام خانم دکتر ، من عفونت دارم ، یه هفته قرص سفکسیم استفاده کردم ، بهتر شدم ، ولی هنوز عفونت دارم ، ببخشید خیلی هم بو میده ، دسترسی ب دکترمم ندارم ، چیکار کنم ؟ ادامه بدم قرص رو؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



323
1400/02/20


