از روز چهل به بعد با همسرم رابطه دخول داشتیم.لکه بینیمم قطع شده بود.دیروز برای بار سوم رابطه داشتیم که بعد از رابطه من دچار خونریزی شدم.شدید نیست.کم هست اما خون روشنه مثل پریودی.از طرفی هم اصلا درد پریودی ندارم.من همبشه پریودی هام با درد فراوون شروع میشد.الان سوالم اینه این خونریزی مربوط به همون خونریزی زایمانه یا پریود شدم؟اخه نه شدت و نه دردش مث پریودیام نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



567
1400/02/20




