سلام خانوما، من پسرم سرما خورده چی بهش بدم بخوره خوب بشه؟؟
الان حدود یه هفته س که اسهاله همه میگن برا دندون در اوردنه،اما هیچ علامتی از دندون نیست، اسهالش سبز هست، و گلوش هم خشکه، سرفه های خشک داره، چیکار کنم؟؟
البته برا اسهالش بردمش دکتر پدی لاکت و زینک سولفات داده،اونا رو خورده اما خوب نشده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



286
1400/02/20




