سلام من اخرین پریودم ١١ اردیبهشت بود.امروز رفتم سونو واژینال میشه لطفا تفسیرش کنین
0
1400/02/19
سوال کننده

0
1400/02/19
selin s
عزیزم داروی کمک باروری مصرف میکنی؟
0
1400/02/19
سوال کننده
نه گلم
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
دارو خوردی که اینقدر فولیکول داری؟
0
1400/02/19
سوال کننده
من تازه بچه م ١ سالشه
0
1400/02/19
سوال کننده
نمیخوام بچه بیارم😖
0
1400/02/19
selin s
چقد فولی داری ماشااله 😉😉😉
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
مواظب خودت باش پس این ماه حامله نشی
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
😂😂
0
1400/02/19
سوال کننده
خودمم تعجب میکنم
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
تازه روز ۸ رفتی بزرگه ۱۱ تا روز تخمک گذاری بیست میشن مواظب باش اگه نمیخایی چون امکانش بالایه حامله بشی
0
1400/02/19
fatemeh امید به خدا😍
حتما تحرکش زیاده
0
1400/02/19
سوال کننده
وای یا خدا
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
پریود میشی از موقع زایمانت
0
1400/02/19
selin s
سونو مشکلی نداره فقط آندومتر زده نسبت به روز پریت جلو بوده چون معمولا وسط سیکل سه لایه میشه
0
1400/02/19
selin s
خیلی اوضاعت خوبه مراقب باش مث من نشی😐
0
1400/02/19
سوال کننده
بله هر ماه میشم فقط ماه قبل دو هفته عقب افتاد
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
اره تازه من میگم دوقلو هم میشن
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
😂😂
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
ولی دکتر برو که اگه این همه فولیکول دفع نشن کیست نشن خدایی نکرده
0
1400/02/19
سوال کننده
وای😤
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
پس داری جلو عقب مینداری حامله شی 😂😂
0
1400/02/19
سوال کننده
😭😭😭😭
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
شوخی میکنم ولی دکتر برو بگو نمیخام بچه که دارو بده اینا ۳۲ تا تخمک داری کیست نشن خدایی نکردا
0
1400/02/19
selin s
عزیزم اینا همه بزرگ نمیشن نهایت دوسه تا بالغ میشن بقیه ایست میکنه رشدشون
منم هربار پنج شش تا داشتم تو سونو دو و حداکثر سه تا که سالم و خوب و باکیفیت باشن رشد میکنن
منم هربار پنج شش تا داشتم تو سونو دو و حداکثر سه تا که سالم و خوب و باکیفیت باشن رشد میکنن
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
خوب زیادن یه وقت تنبلی میگیره چون خیلی فولیکول داره
0
1400/02/19
selin s
اونا که ده و یازده هستن احتمال رشد دارن بقیه از بین میرن خود به خود
0
1400/02/19
سوال کننده
آندومتر اشکال نداره ضخامتش زیاده؟
0
1400/02/19
selin s
والا نمیدونم من خودم 12 سیکل سه لایه هستم شما خیلی زوده که سه لایه شده ولی برای بارداری سه لایه احتمال زیاد با کوچکترین خطا بارداری صورت میگیره و احتمال سقط نداره من دکتر اینجوری بودم اینارو بهم گفت
0
1400/02/19
مامان مهدی و مهوا
اون دیگه تخصصی هست دکتر بهت میگه
0
1400/02/19
سوال کننده
مرسی از راهنماییتون بچه ها
0
1400/02/19
سوال کننده
حالا یکی بچه میخواد فولیکول نداره
0
1400/02/19
سوال کننده
من ک نمیخوام هزار تا دارم
0
1400/02/19
سوال کننده
اه
0
1400/02/19
selin s
الان من درماه چندتا فولی آزاد میکنم گاهی به فاصله یه روز گاهی چند روز از هم آزاد میشن دکتر گفت این حالت نادره ولی باید احتیاط باشه
منم با یه اشتباه باردار شدم بعد بچه اولم چون فکر میکردم تخمک گذاری کردم ولی دومی زمان جلوگیری نکردن آزاد شده بود
حتما روش پیشگیری داشته باش تا آخر سیکل مثل من نشی
منم با یه اشتباه باردار شدم بعد بچه اولم چون فکر میکردم تخمک گذاری کردم ولی دومی زمان جلوگیری نکردن آزاد شده بود
حتما روش پیشگیری داشته باش تا آخر سیکل مثل من نشی
0
1400/02/19
سوال کننده
الان شما باردارین؟
0
1400/02/19
selin s
جلوگیری مطمئن داشته باشی مشکلی پیش نمیاد نگران نباش ففط گول نخور وسط سیکل آزاد میشه و... که بعدش آزاد بزاری من دوبار به خاطر همین اشتباه باردار شدم اولی رو سقط کردم دومی دیگه هرکاری کردیم نشد و الان توی هفت ماهم
0
1400/02/19
selin s
آره عزیزم دومی 19 سیکل آزاد شده بود اولی سونو رفتم 14 آزاد شده بود دیگه شوهرم رعایت نکرد گفت از تخمک گذاری رد شدی همون اشتباه باعث بارداریم شد
0
1400/02/19
سوال کننده
الهی😍
ایشالا قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون
ایشالا قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون
0
1400/02/19
selin s
مرسی عزیزم انشااله😊😊
0
1400/02/20
پزشک اوما
سلام تعداد فولیکول ها زیاد هست اما اندازه فولیکول ها کافی نیست تنها یکی اندازه مناسب داره که البته احتمال کیست شدن این فولیکول است ، شما اقدام را داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم



541

