سلام عزیزان، دختر من داره ۴ ماهش میشه.
شکمش سرو صدا زیاد داره، در حدی که وقتی خوابه من کنارش هستم صداشو می شنوم.صدای قار و قور و آب داخل شکمش. دو ماههی هست که این صدا توجهم رو جلب کرده.
این صدا برای چیه؟
کی تموم میشه؟
اصلا طبیعیه یا نه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



304
1400/02/19






