به سلامتی راستش من تجربه ندارم ولی سوال دارم
12هفته و چند روز بودی؟
من طبق سونو قبلیم ۱۱هفته و ۶ روز بود ولی دیروز رفتم طبق CRL گفت ۱۲ هفته و ۲ روز
مبارکت باشه عزیزم همون موقع ازمایش هم دادی؟
آره با جواب سونو رفتم آزمایشگاه
از اون خون رسانی چیزی متوجه میشید؟
طول سرویکس۳۳ ک خوبه ولی سعی کن زیاد نزدیکی نکنی پله بالا پایین نری ک بیشتر بشه
۳۳ ینی کمه یا زیاده؟
من از اولشم تا حالا زیاد نزدیکی نداشتم
دهانه رحمت ۳۳جفتت پایین رعایت کن رابطه نداشته باشه
تحرک نداشته باش
چیز سنگین بر ندار
یکم کمه با استراحت زیاد میشه ب مرور
سلام عدد ان تی خوبه ، طول سرویکس خوبه ، اما جفت سرراهی است باید استراحت کنید و نزدیکی و پله و فعالیت بدنی و کارو فعالیت سنگین ممنوع است