من حدود چهارماهه سز کردم ازبس پشت سر هم پریود شدم خسته شدم قرص جلوگیری خوردم تنظیم نشده قرص مدروکسی پروژسترون هم خوردم فایده نداشته سونو داخلی هم دادم مشکلی نبود الان یک هفته هست ک پاک شدم دوباره پریود شدم همش درد همش خونریزی خسته شدم دیگه همه زایمان میکنن منم زایمان میکنم قرار بود روز14دوره دوباره مدروکسی پروژسترون را شروع کنم ک قبلش پریود شدم ازبس دکتر رفتم وفایده ای نداشته خسته شدم پزشک اوما هم میگه بعداز زایمان طبیعیه ولی واقعا این مقدار خونریزی پشت هم بعداز چهارماه طبیعیه ؟
بچم شیرخودما نمیخوره.
اگه تو اصفهان دکتر خوب سراغ داشتید بگید من خیلی دکتر رفتم یه دکتر باتجربه میخوام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



415
1400/02/19





