سلامعلائم کرونا دارم اشکال نداره قرص جوشان بخورم واس بچه ضرر نداره؟چ چیزایی بخورم ک زود خوب بشم .فردا تست میدم .مشکلی نیست ک بچم شیر خودمو میخوره