کدوم یکی از اینا نشانه تنبلی تخمدان هست ؟
Lhنسبت به Fshبالاست که یعنی تنبلی تخمدان
اخری هم قشنگ مشخص نیست چیه ولی بالاست
سلام قند ناشتا باید زیر 100باشه الان پره دیابت است و تنبلی تخمدان هم دارید
سلام عطیه جان چقد شد هزینه ازمایشات
منم خونمون گیلاونده ازمایشگاهی که رفتی خوبه معتبره
سلام عزیزم ۵۰۰ تومن
رازی رفتم سر زنبق ۴
این آزمایشا بیمه قبول نمیکنه
منم باید دوباره برم تکرار کنم
خب وزنتونو کم کنین اصلاح سبک کنین قطعا باردار میشین
اره دارم همین کاررو میکنم
خیلی خوبه ان شاءالله بزودی باردار بشین