سلام خانوما من چهار ماهه اقدام به بارداری کردم از وقتی اقدام رو شروع کردم پریودام نامنظم میشه همیشه جلو مینداختم از وقتی اقدام کردم عقب میوفته الآنم دوروز عقب افتادم بیبی زدم منفی بود😭 بنظرتون چیکار کنم برم دکتر؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



466
1400/02/18




