دوستان عزیزم توروهدا هر کی هر تحربه ای داره در اختیارم بزاره.جونواقعا شب و رورم یکی سده
پسر من شش ماهه بیست و پنح روزشه .از اول شش ماهکی غذای کمکی دادم .فد و ورنشم خوبه .شیر خسکمبخوره
ازوفتی غذای کمکی دادم .بعدظهرا ک مخابه تو خاب بهش شبر مبدم یرش میلرزه .بعضی اوقاتم دستش.در خد ۵ ثانیه.دستم مبزارمروش خیلی کمه اصلا حس نمکنم ک تکون میخوره.ولی با جشم کامل مشخصه .دستم میزارم روش شاید نمیفهمم ول مکنم باز مکنه لرزش.
قشنگ لرزش مکنه سزش و دستش
امروز شبر نمیدادم و تازه خابش بردع بود باز اونطور شد ..ننیدونم جکار کنم جرا ابنطور میشه .کسی تحربه ای داره
پرسش (1400/02/18):
لرزش دست و سر نوزاد
606
64
1400/02/18
سوال کننده
0
1400/02/18
💃ثمین بیات🕺
سلام همشهریه عزیز
من اینجا ازخانوما شنیدم ک طبیعیه
من اینجا ازخانوما شنیدم ک طبیعیه
0
1400/02/18
سوال کننده
خوب جرا اونطور میشه.واقعا کلافه سدم کارم شده کربه.نکنه تشنح باشه
0
1400/02/18
سوال کننده
گریع
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
اره منم خوندم خیلی ها این مشکل وداشتن
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
رفع شده
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
تشنج اخه کجا اینجوره
0
1400/02/18
سوال کننده
نمیدونم ک .میترسم فقط
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
حتما دکتر ببر استرست بره
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
الکی فکر بد نکن
0
1400/02/18
سوال کننده
دکتر پی ام دادم گف ک عادیه ولی برای اطمینان مخای بیار نوار مغز
0
1400/02/18
سوال کننده
ولی دوس ندارن.چون حس خودمم میگه درست میشه
0
1400/02/18
💃ثمین بیات🕺
ب حست اعتمادکن
0
1400/02/18
💃ثمین بیات🕺
تو نفر چندمی ک تواوما این سوالو میپرسی
0
1400/02/18
سوال کننده
کاش بکی بود مشگل منو داشت و مبگف ک زود خوب شده بچش
0
1400/02/18
سوال کننده
واقعا؟؟
0
1400/02/18
سوال کننده
بجه بزرگ کردن ادمو پیر مکنه
0
1400/02/18
💃ثمین بیات🕺
اره واقعا
و من یادمه ک همه خانوما میکفتن عادیه
صبرکن میان بتو هم میگن کم کم
و من یادمه ک همه خانوما میکفتن عادیه
صبرکن میان بتو هم میگن کم کم
0
1400/02/18
سوال کننده
انشا..
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
تو خواب اینجور میشه
0
1400/02/18
سوال کننده
اره ففط خاب
0
1400/02/18
سوال کننده
اونم خاب ظهر
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
بعد دستش ومیگیری نمیلرزه
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
بعد دستش و ول میکنی دوباره میلرزه؟؟
0
1400/02/18
سوال کننده
دیتش امروز کرفتم حس نکردم ک میلرزه انفد اروم بود.ول کردم دوباره لرزید.کلا ۵ ثانیه نشد
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
چندبار اتفاق میفته
0
1400/02/18
nahid sh
سلام عزیزم دختر من هم اینجور بود چانش میلرزید خوب شد الان پسرم اینجوری شده چونه . پاهاش میلرزن طبیعیه به مرور زمان خوب میشن
0
1400/02/18
سوال کننده
تقریبا هغت بار ینا
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
بببین گاهی خواب میبینن
گاهی توخواب درحال ادرار کردنن
گاهی توخواب درحال ادرار کردنن
0
1400/02/18
زهرا ا
بچه ی منمدکتر گفت تشنجه ولی تشنج نبود ..یک مدت عادتش بود اینجور میشد
ولی خودش خوب شد خود به خود
ولی خودش خوب شد خود به خود
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
در یک روز
0
1400/02/18
سوال کننده
نه روزی فقط یکبار
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
اره بابا الکی رو بچه اش عیب میزاره
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
اووووو خب طبیعیه ماهم گاهی تو خواب دیدی میلرزیم
0
1400/02/18
زهرا ا
من بچم با پی پی هم یهو لرز میرفت
یکعاذتیه میاد سر بچه ها بعد خوب میشع
یکعاذتیه میاد سر بچه ها بعد خوب میشع
0
1400/02/18
سوال کننده
فردا مخام بدون پوشک بزارمش ببینم جیش کردنی ک اونطور نمکنه
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
مگه بعد بیدارششدن جیش کرد
0
1400/02/18
سوال کننده
اخه یهو ۵ ثانیه میکشه ها
0
1400/02/18
سوال کننده
نه.سنبدم میگن ک بچه جیش مکنه میلرره اخه
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
علم پزشکی میگه وقتی مادر دست وسر بچه رو بگیره ودیگه نلرزه کاملا طبیعیه
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
اکثرا همینن
0
1400/02/18
زهرا ا
دقیقا
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
یک صدقه بزار
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
یه حمد وتوحید بخون
0
1400/02/18
سوال کننده
اره حتما میزارم
0
1400/02/18
زهرا ا
من که بچم و دست دکتر گاو دادم ازش ازمایش نخاع هم گرفتن 😭
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
عکس بچه هاتون خواهشا تو فضای مجازی نزارید بخدا چشم میخورن
0
1400/02/18
سوال کننده
اره منم دیر دیر میزارم.گذاشتنی واقعا کلافه میشم انقد کریه مکنه
0
1400/02/18
زهرا ا
اینمموافقم
0
1400/02/18
سوال کننده
بجه شما جند وفت کشبد خوب شه کامل؟
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
بخدا همش عکس میزارن چه خبره مهم اینکه پیش خودمون و ببینیمش
0
1400/02/18
سوال کننده
اعتقاد دارم اتفاقا ب جشم نذر
0
1400/02/18
سوال کننده
امرو مامان رفت براش دعا نوبس.گفته بود پدر و مادرش خودشون جشم زدن بجه رو
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
بله دیگه ببین حتی واتس اپم نزارید تو اینستاهم نزارید
0
1400/02/18
سوال کننده
بخدا زیاد نمیزارم 😔
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
وقتی کنارته کافیه ازش عکس بگیر ولی پخش نکن
0
1400/02/18
marziyeh bazargan
اصلا یک مدت نزار دخترخالم بچه اش ۶ ماهشه من تاحالا ندیدمش
0
1400/02/18
سوال کننده
چشم
0
1400/02/18
سوال کننده
؟؟؟
0
1400/02/18
زهرا ا
اگه با منی یکماه بعد خوب شد
0
1400/02/18
مامان ارمیس
دست ک دختر منم بعضی وقتا دستاش میلرزه ولی سرش ندیدم
0
1400/02/18
سوال کننده
دعاکن پسر منم از سرش بیوفته
0
1400/02/18
پزشک اوما
سلام برای پرش ها و لرزش های دست و بدن نوزاد اگر هنگامی که لرزش دارد آرام با دستتان آن قسمت را می گیرید لرزش آن بهتر می شود و می ایستد نیازی به نگرانی نخواهد بود اما اگر لرزش ادامه داشته باشد بهتر است برای بررسی بیشتر به پزشک مراجعه کنید زیرا امکان کمی وجود دارد که در اثر تشنج باشد تنها در صورتی که با گرفتن آرام آن لرزشها باز هم ادامه داشته باشد.
0
1400/02/19
سوال کننده
ممنون از پاسختون.انقد اروم میلرزه ک دیتسو مبگیرم انگار قطع میشع ول مکنم بازلرزش مکنه.ولی کلا ۴ ثانبه با ۵ ثانبه
0
1401/06/26
elifarham love
سلام عزیزم. هستین؟گلم لرزش های نوزاد شما خوب شد؟مشخص شد علتش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




