سلام عزیزم حتما سلن پلاس بخر .منم شوهرم مشکل داشت حامله نمیشدم دکتر بهش داد بعد از مصرفش حامله شدم
مشکل شوهرتون چی بود عزیزم؟
واااقعا😀 چند دوره مصرف کرد همسرت
من شوهرم خوبه همه چیش دکتر اصلا تقویتی بهش نمیده
خودم تصمیم گرفتم ازاد بخرم مردم اینقدر دارو خوردم خودم
هردوتاش رو بخر ب نظرم.قیمتی نداره.هر ورقی 35هست تقریبا که بیست تادارع.
وااا دوساله اقدامی عکس رنگی نرفتی؟
برو شاید بعدش باردار شدی
عکس رنگی مهر تائید سالم بودن خانومه
وا برو لااقل اگر تخمک گذاریم داشتی باز خدایی نکرده مشکل دیگه ای مانع نشه ...
برو خیلی خوبه
مجراها و لوله تو باز میکنه شانس رو میبره بالا
ای بابا شاید لوله ات گیرو گوری داشته باشه حتما برو
اول ی عکس رنگی برو
دیگه بعد ۱سال اقدام باید عکس رنگی گرف
بعدش سلن پلاس بخر
اگه بتونی فرتیل اید بخری ک عالیه
ولی عکس اولین اقدامت باشه
من پارسال خریدم دونه هزار تومان بود
یه ماه مصرف کرد البته چند تا قرص دیگه هم بود .
چون قرصع خارجیه آزاد حساب میشه