Ooma
پرسش (1400/02/16):

خوردن انجیر بعد انتقال جنین

سلام میخواستم بدونم خوردن انجیر برای جلوگیری از یبوست بعد از انتقال جنین به روش میکرو برای جنین خطری نداره؟ تو دوره انتقال باعث سقط نمیشه؟

سلام خیر مشکلی ندارد بدون نگرانی مصرف کنید
تشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.