اگه این ماه نتیجه نگرفتم یعنی میتونم لتروزول بخورم؟
دکترت باید تجویز کنه، معمولد کلومیفن جواب نده لتروزول می دن
دکتر من برعکس عمل کرد لتروزول داد جواب نگرفتم حالا کلومفین داده خخخ
چه جالب، چند دوره لتروزول خوردی؟ همسرت مشکلی نداره؟
سه ماه ی دوره مصرف کردم، نه مشکلی نیست
فک کنم رو هرکی یجوری تاثیرداره خدابه هممون کمک کنه بدون قرص و دارو مادرشیم ان شاالله
انشالله از کلومیفن جواب بگیری عزیزم
من با لتروزول باردار شدم خودم
ان شالله شما بارداری راحتی داشته باشی
برای من تاثیر خیلی بدی داشت ب شدت افسردگی گرفتم باهاش
در صورتیکه لتروزول خوب بود
من استفاده کردم دوره دوم نتیجه گرفتم
من استفاده کردم بعد از شش ماه مصرف نتیجه گرفتم
من ماه اول مصرف کلو مفین باردار شدم
عزیزم حتما ورزش شروع کن
ورزش خیلی تاثیر داره
استرس نگیر توکل به خدا نکن
قرص هم بنظرم دکترت تجویز کنه بهتره
من لتروزول مصرف کردم ماه اول نتیجه گرفتم
ممنون ازهمگی ببینیم خداچیمیخاد برامون
من ماه دوم مصرف کلومفین نتیجه گرفتم