سلام خداقوت خانم دکتر ....من بتا دادم الان یعنی حامله ام؟
0
1400/02/15
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
کو عکس
0
1400/02/15
zeinab tg
کو
1
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
🤔🤔زیر ۱۰ منفی
۱۰ تا ۲۵ مشکوک (نیاز ب تکرار داره)تا مطمن شی
بالای ۲۵ مثبت .
به رنج ازمایشگاه ها هم بستگی داره بیشترینشون بالای ۵۰ تا مثبت 🤪
۱۰ تا ۲۵ مشکوک (نیاز ب تکرار داره)تا مطمن شی
بالای ۲۵ مثبت .
به رنج ازمایشگاه ها هم بستگی داره بیشترینشون بالای ۵۰ تا مثبت 🤪
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عکس بزار
4
1400/02/15
سوال کننده

3
1400/02/15
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
مثبت
0
1400/02/15
سوال کننده
اینم عکس
1
1400/02/15
نازبانوجان 👶❤
مبارکه
0
1400/02/15
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
عزیزم مبارک
0
1400/02/15
وندا ❤️
مبارک باشه عزیزم 😍 🌹 علائم داری؟!
0
1400/02/15
سوال کننده
واقعا مرسی
0
1400/02/15
فرفری ۳۰ ۰۰
مبارکه
0
1400/02/15
فاطمـه
مبارکهههه
0
1400/02/15
وندا ❤️
چطوری جگر
0
1400/02/15
پانیس پانیس
وااااا
عزیزم اینکه مثبته مثبته،یجوری گفتی فکر کردم عدد۱۰،۱۲هست.
مبارکت باشه،التماس دعا
عزیزم اینکه مثبته مثبته،یجوری گفتی فکر کردم عدد۱۰،۱۲هست.
مبارکت باشه،التماس دعا
0
1400/02/15
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
سلام خوبی ارزو چه خبر
2
1400/02/15
فرفری ۳۰ ۰۰
یسنا جون توروخدا تو این شب عزیز واسه منم دعا کن😢
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
مبارکه😍😍
0
1400/02/15
وندا ❤️
سلام عزیزم مرسی متشکرم منم دنبال علائم
0
1400/02/15
وندا ❤️
یسنا علائم چی داشتی؟!
0
1400/02/15
پانیس پانیس
پسنا جون چندوقت اقدام بودی
0
1400/02/15
سوال کننده
عزیزان اخه روز قبل رفتم سونو گفتن مشکوک به بارداری هستم برای همین فرستادن منو بتا بدن...الان نمیدونم حاملگیم داخل رحمه یا خارج رحم خیلی نگرانم
0
1400/02/15
وندا ❤️
تو سونو ک باید می فهمیده!!
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
داخل رحمه فکرای بد نکن 😇ان شالله ب سلامت بگذرونی روزاتو
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
چندروز عقب افتاده؟
0
1400/02/15
سوال کننده
درد زیرشکم داشتم خیلی رفتم سونو گفتن یه چیزی شبیه ساک بارداری هم داخل رحم هم خارج رحم دیده شده مشکوکی به بارداری
0
1400/02/15
سوال کننده

0
1400/02/15
سوال کننده
الان این سونوی من یعنی چی
1
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله ک خیره😊 توکل ب خدا
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
با توجه ب تیتر بتا نتیجه میگیرن ک بارداری داخل رحم یا خیر .
ک تیتیرت طبیعیه
ک تیتیرت طبیعیه
0
1400/02/15
سوال کننده
هنوز باید بیستم پریود میشدم
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
مرتبه پریودات؟؟🤔🤔
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ینی ۵ روز ب موعودت مونده هنوز
0
1400/02/15
سوال کننده
وای مرسی بچه ها بهم امید دادین خیلی نگران بودم
0
1400/02/15
سوال کننده
اره گلم ولی خب بیست فروردین هم پریود نشدم لکه بینی داشتم سه روز
0
1400/02/15
وندا ❤️
علائمت ک نگفتی، حالا چرا بعد پنج روز مونده به موعد سونو رفتی!؟
0
1400/02/15
رستا (◔◡◔)
مبارکه عزیزم😍😍😍😍بارداری خوبی داشته باشی
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله خیره نگران نباش استرسم نگیر برات بدتره.
توکل ب خدا
توکل ب خدا
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
درد زیر شکم داشته میگه
0
1400/02/15
وندا ❤️
آهان مرسی
0
1400/02/15
وندا ❤️
خدا کمکت کنه ان شالله ک خارج نیس
0
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
🙂ان شالله زودی قسمت خودت بارداری خوب
0
1400/02/15
وندا ❤️
مرسی عزیزم ان شالله شما بارداری راحتی داشته باشی 🌹
1
1400/02/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
🤲😘
1
1400/02/15
سوال کننده
علائمم درد شدید زیر شکم وسمت چپ تخمدان .....یکم سرگیجه بود رفتم سونو فکرکردم ازکلیه هامه بعد گفتن مشکوک به بارداری ام
0
1400/02/15
سوال کننده
مرسی عزیزان ازتبریکاتون
0
1400/02/15
sepideh KM
مبارکت باشه عزیزم 😍
0
1400/02/15
سوال کننده
ممنون خیلی خوشحالم
0
1400/02/15
فاطمه ......
مبارکه عزیزم
0
1400/02/15
سحـsaharـر 💖
مبارکه عددش نشون میده که بارداری. بسلامتی عزیزم😍🌷
0
1400/02/15
🤱 Hani Joonii💜
داخل رحم چیزی دیده ک مشکوک شده بری بتا دیگ😐
چرا ب خارج رحم فکر کردی
مبارکه خانوم🌹
چرا ب خارج رحم فکر کردی
مبارکه خانوم🌹
0
1400/02/15
سوال کننده
مرسی از تبریکاتون ایشالا دامن همه عزیزان که منتظرن سبز بشه
0
1400/02/15
سوال کننده
من هنوزم باورم نمیشه
0
1400/02/15
فاطمه ر
گلم دوروز دیگ باز تکرار کن که ببینی بیشتر شده یا ن
0
1400/02/15
فاطمه ر
لکه بینی ک نداشتی؟
0
1400/02/15
فاطمه ر
من سابقه خارج از رحم دارم،تخمدون چپم ب شدت درد بود درحدی که خمیده راه میرفتم از درد،ولی لکه بینی و کمی خونریزی داشتم فک میکردم پریودم
0
1400/02/15
فاطمه ر
وضعم خیلی بد بود،ی شب درد انقدر زیاد بود انگار که میخای زایمان کنی،رفتم سونو گفت یچیزی هست یا خارج از رحمه یا اینکه کیستی چیزیه باید بری بتا بدی،دکتر سونو گفت جوابشو بیار خودم ببینم،من بتا دادم۳۹۰اینا بود بردم پیشش گفت خارج از رحمه کیست نیست سریع برو پیش دکتر
0
1400/02/15
فاطمه ر
میخاستن لولمو دربیارن،درحدی بزرگ بود که میگفتن ی قدمم راه نرو ممکنه خونریزی داخلی بکنی و خدایی نکرده بمیری
0
1400/02/15
فاطمه ر
بستری شدم که لاپاراسکوپی کنن نخان لولمو درارن،همونجا باز سونو و ازمایش تکرار شد،دیدن روندش نزولیه،دیگ گفتن نیاز نیست خودش داره کوچیک میشه و جذب میشه فقط هر۴۸ساعت باید بتا میدادم که نصف بشه تقریبا دوهفته من همینطوری هر ۴۸ساعت ازمایش میدادم تا رسید به صفر
0
1400/02/15
فاطمه ر
ولی پدرم دراومد
0
1400/02/15
فاطمه ر
ان شاءالله که برای شما اینطوری نباشه حتما ۴۸ساعت دیگ تکرار کن ازمایشو که دوبرابر شده باشه
0
1400/02/16
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا مثبت است و خوبه
0
1400/02/16
فاطیما احمدی
سلام مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



745

