سلام دوستان و دکتر اوما
دخترم 13وم واکس شش ماهگی زدن. امروز که 15وم هنوز درد داره انگار. پای چپشو تکون نمیده و اصلا اون سمتی غلت نمیزنه.
نمیدونم چحوری تزریق کردن که دورش قرمز شده و یکم انگار سفته. امروز روز سوم احساس میکنم یکم داره کبود میشه
این چند روز خیلی احساس درد داره و گریه میکنه.
فقط پای چپ
کمپرس سرد روز اول و گرم دیروز گذاشتم.
الان دیگ چیکار کنم ک خوب بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



5097
1400/02/15





