سلام دوستان یه لحظه بیاین لطفا،از فکر خوابم نمیبره
0
1400/02/15
سوال کننده
اقدام نیازی نیس عزیزم،من میگم اقدام کردم نمیتونم از جام پاشم که دعارو بنویسم
0
1400/02/15
مریم 2903003
آها متوجه شدم
0
1400/02/15
مریم 2903003
کجا بستی ؟
0
1400/02/15
سوال کننده
فقط همینو بنویسیم؟؟
1
1400/02/15
M Gh
اینو کامل بخون گلم
آیه ۳۱ سوره رعد به صورت جدا جدا روی کاغذ با مداد بنویسین لای پارچه ای ببندید روی پهلو راست خودتون ببندید موقع رابطه و دستشویی هم همراهتون باشه هیچ مشکلی نداره فقط موقع حمام بازش کنید
آیه ۳۱ سوره رعد به صورت جدا جدا روی کاغذ با مداد بنویسین لای پارچه ای ببندید روی پهلو راست خودتون ببندید موقع رابطه و دستشویی هم همراهتون باشه هیچ مشکلی نداره فقط موقع حمام بازش کنید
0
1400/02/15
سوال کننده
انشاالله
0
1400/02/15
M Gh
بله گلم
0
1400/02/15
مریم 2903003
آها متشکر
0
1400/02/15
مامان ایلیا ...
دستت طلا داغت نیاد ❤😘
0
1400/02/15
M Gh
انشالله همتون زود جواب بگیرین
0
1400/02/15
مریم 2903003
انشالله
0
1400/02/15
سوال کننده
اسم و فامیلم نمیخاد؟
2
1400/02/15
مامان ایلیا ...
خدا انشالله کوچولوتو صحیح وسالم بزاره بغلت 🙏❤
0
1400/02/15
مریم 2903003
دوستان من اینقدر سینه هام درد میکنه
0
1400/02/15
M Gh
براای منم دعا کنید طول دهانه رحمم کمه نینیم بمونه برام
0
1400/02/15
مریم 2903003
البته الان کم شده
0
1400/02/15
سوال کننده
انشاالله عزیزم لطفا واسمون دعا کن دعا مامان ها زودتر جواب میده
0
1400/02/15
مریم 2903003
یک هفته تمام درد داشت
0
1400/02/15
مریم 2903003
علایم حاملگی درد سینه ممکنه باشه ؟یا توهم میزنم
0
1400/02/15
سوال کننده
انشاالله که بسلامتی نی نی تو بغل بگیری عزیزم
0
1400/02/15
مامان ایلیا ...
الهی خدا نی نی تو برات نگه داره 🙏❤
0
1400/02/15
سوال کننده
فرداتست بزن
0
1400/02/15
M Gh
توی علائم پریودم هست عزیزم
1
1400/02/15
مریم 2903003
انشالله به حق همین شب عزیز صحیح و سالم بیاد بعلت
0
1400/02/15
سوال کننده
اره عزیزم ممکنه
0
1400/02/15
M Gh
انشالله
0
1400/02/15
مریم 2903003
آره همیشه پریود میشم درد میکنه و ترشح زیاد دارم از واژنم
0
1400/02/15
M Gh
نه عزیز
0
1400/02/15
مریم 2903003
الان هم خیلی ترشح دارم
0
1400/02/15
مریم 2903003
لامصب معلوم علایم پریود
0
1400/02/15
سوال کننده
ممنون عزیزدلم خداخیرت بده
0
1400/02/15
مریم 2903003
خدا کنه نشم
0
1400/02/15
M Gh
ولی زود نا امید نشید بسپارید به خدا استرس خودش نمیزدره باردار بشین
0
1400/02/15
سوال کننده
حالا تا فردا صبر کن فردا تست بزن انشاالله که مثبت میشه
0
1400/02/15
مریم 2903003
من فردا بزنم ؟زود نیست ؟
0
1400/02/15
مامان ایلیا ...
عزیزم واقعا گناه نداره دعا موقع رابطه ودسشوی همرامون باشه ؟؟!
0
1400/02/15
mahtab ...
من الانم بی بی زدم منفی بود اینقدر صبح تا ادرارمو نگه میدارم ترکیدم دیگه چهارساعت یه بار میرم که یه بی بی بزنم
0
1400/02/15
mahtab ...
همشونم منفی ای صاحبتو شکر
0
1400/02/15
M Gh
علائم پریود و حاملگی عین همه عزیزم من همیشه سینه درد داشتم حامله هن بودم سینه درد داشتم دل درد و ترشح داشتم
0
1400/02/15
مریم 2903003
آخی الهی ،نگو توروخدا منم عین تو ام
0
1400/02/15
مریم 2903003
آها
0
1400/02/15
mahtab ...
بخدا امشب خیلی عصبیم جوری که با شوهرم دعوام شد الکی الکی
0
1400/02/15
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/15
مریم 2903003
میفهمت و بهت حق میدم
1
1400/02/15
M Gh
نه من سوال کردم
گفتن چون جدا جدا نوشته شده و لای پارچه بسته شده هیچ مشکلی نداره
گفتن چون جدا جدا نوشته شده و لای پارچه بسته شده هیچ مشکلی نداره
0
1400/02/15
mahtab ...
ذره ای علایم بارداری ندارم اخه اییشه
0
1400/02/15
سوال کننده
امتحانی یه دونه بزن فردا
0
1400/02/15
سوال کننده
گرفتاریم از دست بچه
0
1400/02/15
مریم 2903003
باشه عزیزم
0
1400/02/15
M Gh
بزار چند روز از نوعد پری بگذره بعد تست بزن
0
1400/02/15
مامان ایلیا ...
خب پس دستت درد نکنه فدات 🙏❤
0
1400/02/15
mahtab ...
خواهروالان دو سال و نیم شد دیگه
0
1400/02/15
مریم 2903003
یعنی میشه بگذره
0
1400/02/15
mahtab ...
میدونمتو دلت آشوبه ولی کمی صبور باش
0
1400/02/15
مریم 2903003
من ده سال چشم انتظارم
0
1400/02/15
سوال کننده
منم دعا گردنم هس همه جا گردنمه بیرون نمیارم فقط تو حموم
0
1400/02/15
mahtab ...
البته من بدتر از توان
0
1400/02/15
M Gh
دوستان فقط هرکی جواب گرفت اینو نشر بده تا بقیه هم جواب بگیرن
0
1400/02/15
mahtab ...
واقعا خیلی سخته خدا بهت نگاه کنه بحق علی
0
1400/02/15
مامان ایلیا ...
۱۰سال عزیزم؟
0
1400/02/15
مریم 2903003
آره
0
1400/02/15
mahtab ...
چرا نمیری آی وی اف
0
1400/02/15
سوال کننده
من دوسال🤣
0
1400/02/15
مریم 2903003
اقدامم الان یکسال
0
1400/02/15
mahtab ...
من همین دوسالشو گوزیدم بخدا دارم به ای وی اف فکرمیکنم
0
1400/02/15
مریم 2903003
نه سال فقط جنگیدم
0
1400/02/15
سوال کننده
ده سال؟
0
1400/02/15
مریم 2903003
نه سال شوهرم حتی یه قطره نریخت
0
1400/02/15
مریم 2903003
چه دعوا هوایی
0
1400/02/15
سوال کننده
منکه نصف عمرم رفت
0
1400/02/15
مریم 2903003
هایی
0
1400/02/15
سوال کننده
چرا اخه
0
1400/02/15
مریم 2903003
چه درگیری هایی سر بچه کشیدم
0
1400/02/15
mahtab ...
من توان اینهمه سال انتظار رو ندارم هفت سال تو دوستی انتظارکشیدم قشنگ به مرز جنون رسیدم دو سال و نیمم هست که باردار نمیشم قشنگ عمرم سوخته
0
1400/02/15
مریم 2903003
شوهرم هنوز هم نمیخاد
0
1400/02/15
mahtab ...
دیگه این ماه نشد ماه بعد میرم سراغ آی وی اف
0
1400/02/15
سوال کننده
ابرفرض🤣
0
1400/02/15
mahtab ...
والا 😎😎😎
0
1400/02/15
سوال کننده
ماشاالله عجب صبری
1
1400/02/15
M Gh

0
1400/02/15
مریم 2903003
یکساله جنگ و دعوا داریم هر یک شب
0
1400/02/15
mahtab ...
علاقه نداره؟
0
1400/02/15
سوال کننده
منم دکترم عوض میکنم
0
1400/02/15
مریم 2903003
فقط دعا میکنم از دست این خلاص شم
0
1400/02/15
mahtab ...
من دکترمو عوض کردم مثلا از سوسن بیانی اومدم پیش کاووسی که اونم ریده فعلا
0
1400/02/15
سوال کننده
انشاالله که جواب بگیریم
0
1400/02/15
مریم 2903003
متنفر از سکس ،منم متنفرم بخاطر بچه لازم دارم
0
1400/02/15
mahtab ...
خب اختلاف دارین یعنی؟
0
1400/02/15
سوال کننده
از دست این دکترا
0
1400/02/15
🤱 Hani Joonii💜
شوهرت متنفره؟
0
1400/02/15
mahtab ...
والا ماهم حالمون از سکس بهم میخوره بخدا
0
1400/02/15
سوال کننده
مگه میشه مگه داریم
0
1400/02/15
مریم 2903003
اینقدر گریه میکنم هر یک شب میخاد بیاد نمیاد منت میکنه هی میگه بچه ات معلول میشه
0
1400/02/15
مریم 2903003
من اینقدر گریه میکنم
0
1400/02/15
mahtab ...
وا
0
1400/02/15
🤱 Hani Joonii💜
ولی ما ک دوس داریم😂😂شب در میونم داریم😅😅
0
1400/02/15
سوال کننده
چرا معلول؟
0
1400/02/15
مریم 2903003
جنگ دعوا خون میشه
0
1400/02/15
سوال کننده
منم😟
0
1400/02/15
mahtab ...
دیگه لوس شده هانی بنظرم هفته ای دو بار باشه با کیفیت باشه بدون استرس
0
1400/02/15
🤱 Hani Joonii💜
یهو برید بکارید خب😐
0
1400/02/15
مریم 2903003
واسه خودش میگه آدم متوهمی
0
1400/02/15
سوال کننده
الکی
0
1400/02/15
مریم 2903003
بخدا قسم
0
1400/02/15
سوال کننده
عجب ها
0
1400/02/15
سوال کننده
من دیگه رد دادم
0
1400/02/15
مریم 2903003
داخل آپارتمان همه فهمیدن
0
1400/02/15
mahtab ...
خودش معلولیت پنهان در مغز داره لابد😐😐😐
0
1400/02/15
مریم 2903003
دعوای مارو
1
1400/02/15
سوال کننده
شوهرت چن سالشه؟
0
1400/02/15
مریم 2903003
شک نکن داره
0
1400/02/15
مریم 2903003
۴۰
0
1400/02/15
مریم 2903003
من ۳۰
0
1400/02/15
mahtab ...
خب سن بالاهم نیست اونقدر
0
1400/02/15
mahtab ...
من شوهرم ۳۲ من ۳۱
0
1400/02/15
سوال کننده
هر روز میکنیم نمیگیره دیگه هفته ای دوبار میخای بگیرع
0
1400/02/15
مریم 2903003
از بیست سالگی ازدواج کردم دلم میخواد بچه
0
1400/02/15
mahtab ...
ماهرشب داریم خواهر از این پریود تا پریود بعدی
0
1400/02/15
سوال کننده
جالبه که نمیخاد عجب ها
0
1400/02/15
مریم 2903003
وای من که داغون شدم
0
1400/02/15
مریم 2903003
متنفر از بچه
0
1400/02/15
mahtab ...
خیلی بده اینجوری
0
1400/02/15
سوال کننده
دقیقا منم
0
1400/02/15
M Gh
یه شب درمیون خوبه هر روز کیفیت اسپرم میاد پایین عزیزم
0
1400/02/15
mahtab ...
عوضش شوهر من عاشق بچست
0
1400/02/15
سوال کننده
عزیزم😔😔😔
0
1400/02/15
حیدر کوچلو 😊😊
سلام من هم یک سال از سقطم میگذره ولی باردار نشدم
0
1400/02/15
mahtab ...
دکتر من گفت نه این گفته رو قبول نداره😐
0
1400/02/15
مریم 2903003
خدارو شکر
0
1400/02/15
مریم 2903003
من گیر بد کسی افتادم
0
1400/02/15
mahtab ...
یعنی همیشه تو اینستا کلی عکس نی نی و بچه و مچه و کچه داره
0
1400/02/15
M Gh
انشالله زودی باردار میشین به حق این شبای عزیز
دیگه شما براشون ناز کنید
دیگه شما براشون ناز کنید
0
1400/02/15
سوال کننده
نمیگیره خب😟
0
1400/02/15
مریم 2903003
انشا الله
0
1400/02/15
mahtab ...
خدا از دهنت بشنوه
0
1400/02/15
مریم 2903003
من حامله شم به قرآن قسم خوردم دیگه باهاش سکس نکنم
0
1400/02/15
مریم 2903003
نمیدونی چه بلایی سرم میاره که
0
1400/02/15
سوال کننده
من ۲۳ سالمه شوهرم ۳۰
0
1400/02/15
مریم 2903003
من بیزار کرده از همه چیز
1
1400/02/15
M Gh
بخواد بگیره میگیره عزیزم توکل کک به خدا واگذار کن تو از رابطه لذت ببر به بچه هم سعی کن فکر نکنی سخته ولی میشه عزیزم
0
1400/02/15
سوال کننده
عزیزم خدا صبرت بده
0
1400/02/15
مامان ایلیا ...
خدا انشالله بهت کمک کنه عزیزم خدا الهی دستتو بگیره 🙏 شوهرت روهم خدا درست کنه چه رفتارایی داره باتو !بخدا اون دنیا باید جواب بده که اینقد خون تودل زنش میکنه، مطمئن باش خدا سزاشو میده .چطوری تحمل میکنی 😏
0
1400/02/15
mahtab ...
دکتر گفت میگیره😑😑😑 مهم تغذیه اس بعدشم اسپرمش مشکل نداشت
0
1400/02/15
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/02/15
mahtab ...
عزیزم هنوز جووونی این چه حرفیه انشالله عاقل بشه
0
1400/02/15
سوال کننده
انشاالله عزیزم پناه برخدا
0
1400/02/15
mahtab ...
یه کص داریم چه بلاها که قرار نیست باهاش سر شوهرامون در بیاریم🤣🤣🤣
0
1400/02/15
مریم 2903003
من چاره ای ندارم جز تحمل ،مادرم رو از بچگی از دست دادم پدرم زن گرفته بی کسو کارم تقریبا
0
1400/02/15
mahtab ...
خدا رو داری جانم از اون بالاتر که نیست
0
1400/02/15
مریم 2903003
این شده که سو استفاده میکنه دیگه
0
1400/02/15
M Gh
ما هم دعوا داشتیم سر همین ۱شب در میون باید منت میکشیدم گریه کردم چندین بار براش
حالا از وقتی حاملم دکتر رابطه ممنوع کرده
خونریزی داشتم استراحت بودم اصلا یه وضعی
حالا از وقتی حاملم دکتر رابطه ممنوع کرده
خونریزی داشتم استراحت بودم اصلا یه وضعی
0
1400/02/15
mahtab ...
خدا بهش نظر کنه آدم بشه چرا حیووون بازی درمیاره
0
1400/02/15
سوال کننده
بچه ها من بخوابم شوهرم داره دعوام میکنه میگه نور گوشی کم کن،شب بخیر عزیزان فردا انشاالله پیام میدم بهتون
0
1400/02/15
مریم 2903003
خدارو شکر بهتر که منع کرده
0
1400/02/15
M Gh
شب بخیر گلم
0
1400/02/15
مریم 2903003
اصلا یه وضعی هستم
0
1400/02/15
مریم 2903003
شبخیر
0
1400/02/15
مریم 2903003
من اگه شوهرم بهم فشار نمیاورد و عین بچه آدم همکاری میکرد من اینقدر استرس نداشتم
0
1400/02/15
mahtab ...
دخترا اعلانم خورد شبتون بخیر تا فردا
0
1400/02/15
M Gh
شب بخیر
0
1400/02/15
مامان ایلیا ...
الهی جگرم چقد غصم شد😔 ،چقد زجر کشیدی خواهر، الهی خدا دستتو بگیره ناراحت نباش عزیزم خدا برات درست میکنه
0
1400/02/15
مامان ایلیا ...
شبت بخیر عزیزم
0
1400/02/15
مامان ایلیا ...
غصه نخور عزیزم توهم خدایی داری خدا بزرگه ،الهی هروقت خدا صلاحشه بهت یه نی نی صحیح وسالم بده که جای سختی هایی کشیدی جبران بشه 🙏اما مطمئن باش شوهرت پاشو میخوره
0
1400/02/15
معصومه جلالی
انشاا... که میشی
ولی دکتر بمن گفت پریود شدی
دوباره ماه بعد بخور
حتی جلو جلو نسخه دارو ماه بعد رو نوشت
کلی ناامیدم کرد
ولی دکتر بمن گفت پریود شدی
دوباره ماه بعد بخور
حتی جلو جلو نسخه دارو ماه بعد رو نوشت
کلی ناامیدم کرد
0
1400/02/15
آزاده 😍مامان سلین😍
از اول باید اینکارو میکردین
مهم آزمایش همسرته
مهم آزمایش همسرته
1
1400/02/15
ترنم ...
بچه ها
ورزش در حد عرق کردن هر روز 45 دقیقه
بادکش و روغن ساهدانه
خواب و بیداری به موقع از 11 به یعد بیدار نباشین
خوردن سبزیجات و میوه
کم کردن روغن برنج و نون
روزی 10 لیوان آب
ویتامین دی
بومادران دم کنین پنج انگشت هم خوبه
استرس نداشته باشین بیخیال باشین
5درصد از وزنتون رو کم کنید
قند و شیرینی کلا حذف حتی میوه های شیرین خیلی کم خورده بشه
ورزش در حد عرق کردن هر روز 45 دقیقه
بادکش و روغن ساهدانه
خواب و بیداری به موقع از 11 به یعد بیدار نباشین
خوردن سبزیجات و میوه
کم کردن روغن برنج و نون
روزی 10 لیوان آب
ویتامین دی
بومادران دم کنین پنج انگشت هم خوبه
استرس نداشته باشین بیخیال باشین
5درصد از وزنتون رو کم کنید
قند و شیرینی کلا حذف حتی میوه های شیرین خیلی کم خورده بشه
1
1400/02/15
ماه بانو .
یزره زاج از عطاری بخر اندازه ی عدس مثل شیاف بزار تو واژنت چند شب پشت سر هم این کارا بکن خیلی خوبه
0
1400/02/15
سارا قربانی
این برا چی خوبه
1
1400/02/15
ماه بانو .
اویشن دم کن تا چهل روز بخور
شیره انگور صبحا ناشتا سه تا قاشق بخور بهم خودتون هم شوهراتون شبا هم بریز تو اب و بخور
شیره انگور صبحا ناشتا سه تا قاشق بخور بهم خودتون هم شوهراتون شبا هم بریز تو اب و بخور
1
1400/02/15
ماه بانو .
برا تنبلی کیست عفونت
0
1400/02/15
سارا قربانی
اها
0
1400/02/15
ماه بانو .
کلا رحما پاکسازی میکنه و تخمدان هارا فعال میکنه
0
1400/02/15
سارا قربانی
کسی هست که بتونه راهنماییم کنه که زایمان کنم
0
1400/02/15
ماه بانو .
اب زیاد بخور پیاده روی کن ورزش کن
0
1400/02/15
سارا قربانی
چ ورزشی
0
1400/02/15
ماه بانو .
نزدیکی داشته باش
0
1400/02/15
سارا قربانی
میگن زیره سبز خوبه دم کنی بخوری
0
1400/02/15
ماه بانو .
ی توپ بزار حالت صندلی اسکات برو
0
1400/02/15
ماه بانو .
نخور خواهرم می خوای جون بچتا خطر بندازی
0
1400/02/15
ماه بانو .
من دکتر طب سنتی ام
0
1400/02/15
ماه بانو .
بهت میگم نخور
0
1400/02/15
سارا قربانی
خب شما چی پیشنهاد میکنی
0
1400/02/15
سارا قربانی
که بخورم
0
1400/02/15
سارا قربانی
شیاف گل مغربی چی
0
1400/02/15
ماه بانو .
عزیزم به باز شدن کمکی نمیکنه
0
1400/02/15
ماه بانو .
فقط نرم میکنه دهانه رحما
0
1400/02/15
ماه بانو .
بهتره استفاده نکنی چون روی هر بدنی عوارض نشون میده ممکنه بعدن اذیتت کنه یا حساسیت بریزی
0
1400/02/15
فاطیما احمدی
سلام بعضیا میگن سنی نداری حتما باید 40 یا 50 ساله باشه غصه بخوره خب حتما دوست داره تو سن کم بچه بیاره تو موقعی که حوصله بچرو داره نه تو سن 30 یا 35 سالگی
0
1400/02/15
سارا قربانی
شما چ نوع دارو گیاهی پیشنهاد میکنی
0
1400/02/15
سارا قربانی
که بخورم
0
1400/02/15
فاطیما احمدی
ورزش پرینه انجام بده
0
1400/02/15
فاطیما احمدی
زیر اب گرم کمرتو ماساژ بده
0
1400/02/15
فاطیما احمدی
باشوهرت نزدیکی بدون جلوگیری داشته باش
0
1400/02/15
ماه بانو .
عزیزم غذای تند بخور
موز بخور
برگ تمشک دم کن بخور
موز بخور
برگ تمشک دم کن بخور
0
1400/02/15
ماه بانو .
زیر اب گرم زیر شکمتا ماساژ بده از وسط شکمت بکش به سمت پهلو هات
0
1400/02/15
فاطیما احمدی
عزیزم کاملا درک میکنم اگه میدونی دکترت خوب نیس عوض کن تا نتیجه بگیری از اسپرم حتما بده خودتم پیگیر باش انشالله زود زود مامان بشی
0
1400/02/15
ماه بانو .
چایی دارچین بخور
0
1400/02/15
فاطیما احمدی
این ممکنه ضرر داشته باشه همون کمر فقط کافیه
0
1400/02/15
ماه بانو .
ضرری نداره فقط کمک میکنه دهانه رحم باز بشه مگا می خواد کشتی بگیره
0
1400/02/22
ماه بانو .
سلام سارا جان خوبی زایمان کردی ??
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



8631

