سلام من چهارروزه سزارین کردم و کودک در nicu هست و کودک از طریق سینم ارتباط نداره برا شیر خوردن
وحالا خاستم شیر بدوشم بعضی چشمه ها موقع دوشیدن یک دونش خون ازش میاد و یکی دیگش شیر
حالا این خونی که میاد دلیلش چیه
و ایا دوشیدنش برای نوزاد ضرر داره خوردنش ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



476
1400/02/14




