سلام خانوم دکتر من پسرم 8ماهش هست و شیر خودم رو ب بچه م میدم، اینکه موهای من ب شددت میریزه، میخاستم بدونم اگر قرص ریجن دایت Rigeindiet که برا جلوگیری از ریزش مو هست، بخورم مشکلی نداره توی شیردهی؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



392
1400/02/14


