سلام خسته نباشید، من کرونا گرفتم، زایمان اولم طبیعی بود و خیلی راحت، الان از این زایمانم واقعا میترسم نفس کم بیارم،، 11 روز از موقعی ک کرونا گرفتم میگذره، ولی حس میکنم مثل سابق نمیتونم درد طبیعی رو تحمل کنم، نفس کم میارم، تا 4 هفته دیه خوب میشم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



549
1400/02/14






