مامانا من ی دختر 8 ماهه دارم. بهش شیرخشک دادم از اول. جون شیرم کم بود.
اما کنارش شیر خودمم همون یکمو میخوره
الان 4 5 روزه اصلا لب به شیشه شیرش نمیزنه. شیشه رو میبینه عق میزنه ک ندم بهش
آبمیوه اینا میریزم تو شیشش کم و بیش میخوره اما شیر اصلا
تو خوابم میدم بیدار میشه نمیخوره
نمیدونم چرا اینجوری شده
دندوناشم این دوتا پایینی، یکیش 10 15 روزه دراومده، اون یکی زیر پوسته هنوز. ورم داره
شکمشم روزی 4 5 بار دفع داره
کسی تجربه ای داره؟ چیکار کنم با بی اشتهاییش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



491
1400/02/14




