یادم نیست
فقط میدونم خونریزی دلشتم هنوز پاک نبودم
خود سونوگراف گفت هیچ مشکلی ندلری
منم دیگه نبردم دکتر ببینه
از خونریزی کمتر از لک بیشتر
تخمک آزاد شده هم نیس فک کنم چون گفته مایع آزاد لگنی رویت نمیگردد
آره خب حدودا بیشتر از ده روز بود از پریودم میگذشت و هنوز خونریزی داشتم
اگرم تخمکی آزاد شده دفع شده رفته
چون در مورد تنبلی هم پرسیدم دکتر سونوگفت مشکلی نداری
دقیق یادم نمیاد چند سیکل بود
فقط این سونو رو برا این دادم که خونریزیم طولانی و زیاد بود این سری
و ۸ روز زوتر از موعد پریود شدم
نزدیک دو هفته یا بیشتر طول کشید پاک بشم
سلام سونو نرمال است نگران نباشید