سلام عزیزان من واقعا گیج شدم امروز صب با ۳ روز تاخیر چنتا لک دیدم نوار انداختم ولی از صب یه قطره بزور افتاد رو نوار وقتی میرم دسشویی بزور یکی دوتا لک میبینم بنظرتون پریودیه این؟؟؟
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
عقب انداختی؟
0
1400/02/14
سوال کننده
اره ۳ روز 🤷🏻♀️
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
بیبی زدی؟
0
1400/02/14
سوال کننده
یبار زدم هاله افتاد
دیشبم زدم منفی شد
دیشبم زدم منفی شد
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
مدیکور زدی
0
1400/02/14
سوال کننده
یجا اروم قرار ندارم انگار یکی چنگ میکنع تو دل و رودم نمیتونم سر جام بخابم🥴🥴🥴
0
1400/02/14
سوال کننده
اهوم
0
1400/02/14
mahtab ...
بنظرم حامله ای😎
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
مدیکور هاله کاذب داره متاسفانه
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
باز بمون گرمی اینا نخور
0
1400/02/14
mahtab ...
مدیکور واسه من حتی کاذب هاله ننداخت امروز سومی رو هم زدم حتی
0
1400/02/14
سوال کننده
پس این لکا چیه میوفته 😑
0
1400/02/14
mahtab ...
دریغ از خط تبخیر حتی
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
واسه منم قبلا انداخته بود
تو اوما خیلی دیدم
تو اوما خیلی دیدم
0
1400/02/14
mahtab ...
شاید لانه گزینی باشه شایدم شروع پریودت
0
1400/02/14
سوال کننده
امروز انقد خرما خوردم🤣😂
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
ممکنه لقاحت دیر شده باشه بمون یکمم
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
آفرین 😂
0
1400/02/14
mahtab ...
امروز یه روز از موعدم گدشته و بی بی منفی خوردتو ذوقم
0
1400/02/14
سوال کننده
پریود اینطور نداشتم😬😬😬😬
0
1400/02/14
mahtab ...
من که میدونم شانس ندارم انشالله تو نا امید برنگردی
0
1400/02/14
mahtab ...
شاید حالا داری😂😂😂😂
0
1400/02/14
سوال کننده
از اول ماه ی حسی میگف این ماه گرفته 😂😂حتی الانم میگ این پریودی نیست 🥴🥴
0
1400/02/14
mahtab ...
انشالله
0
1400/02/14
سوال کننده
ناامید نباش گلم کلا تا یکسال طبیعیه کع اقدام کنی جواب نگیری 🤷🏻♀️
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
ان شا الله 😍
0
1400/02/14
سوال کننده
انشالله ک همین ماه جواب میگیری🥰
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
من خودم ده ماه اقدام بودم
0
1400/02/14
باران خانوم
من دو سال
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
ان شا الله همتون به زودی زود مامان بشین خیلی حس خوبیه
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
خدا قوت
0
1400/02/14
سوال کننده
مامان من بدون هیچ رفت و آمد دکتر و جلوگیری بعد ۷ سال منو ب دنیا اورده🥴😂
0
1400/02/14
باران خانوم
من که فقط حالت تهوع های وحشتناک دارم هیچی نمیتونم بخورم
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
ما الان مصنوعی شدیم
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
آخی
0
1400/02/14
سوال کننده
ی سیرابی بخوری حله گلم 😁
0
1400/02/14
باران خانوم
بسم الله 😄
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
من خوشبختانه اصلا ویاری نداشتم هیچی
1
1400/02/14
باران خانوم
شانس من
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
دریغ از یه اوق 😂
0
1400/02/14
باران خانوم
نگووووووو نگووووووو😫
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
نه بابا همه دارن من استثنا در اومدم
0
1400/02/14
سوال کننده
توصیه مادر شوهرمه سر بچه اخرش ک شوهر بنده اس دکتر بهش گفته بود برو سیرابی بخورر قرص و دارو نمیخای اینم خورده بود دیگ هیچ حال خرابی نداشته
0
1400/02/14
سوال کننده
زن داداش من تا ۶ ماهگی بیچاره اصلا نمیشد چیزی بخوره
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
آره میگن سیرابی خوبه ولی من بخورم میمیرم اگه از حالت تهوع جون بدم لب به سیرابی نمیزنم 🤢
0
1400/02/14
باران خانوم
من کلا از سیرابی بدم میاد چه برسه به الان که همین جوریش هم از غذای عادی هم متنفرم
فقط با نون خشک زنده ام
فقط با نون خشک زنده ام
0
1400/02/14
سوال کننده
دماغتو بگیر یکم بخور خوب میشی میارزه خب😁😂
1
1400/02/14
پریا 🤱🧿
منم تا ۴ماهگی خیلی بی میل بودم ولی الان خوب شدم خداروشکر
0
1400/02/14
باران خانوم
وای بهش فکر میکنم حالم بد میشه
پارچه میپزن میخورن😆
پارچه میپزن میخورن😆
0
1400/02/14
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1400/02/14
پریا 🤱🧿
بووووش 😣
0
1400/02/14
یاس ۷۲
استرس داری بخار همین پریود نمیشی .من خیلی این تجربه رو داشتم دیگه میدونم نباید منتظر باشم
0
1400/02/14
سوال کننده
اخه الان فقط لک خیلی تیره میبینم میرم دسشویی پریودیم رنگش اینطور نبود🙁
1
1400/02/15
پزشک اوما
سلام صبر کنین پریود خواهید شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دکتر اوما کمک کنید
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- فوری فوری سیل در سیستان و بلوچستان
- وای بچه ها بیاین کمک اعصابم خورده😭
- خانوما راهنمایی کنین توروخدا
- توروخدا بیاین راهنمایی کنید کمک
- کمک کنید بهم لطفا پریود نمیشم
- علت درد پریود و لگن
- کسی هست شوهرش قرص فرتیل پلاس اورتومول مصرف کنه
- اونایی که پریود شدن یا هستن بیاین به هم کمک و برای هم دعا کنیم



744

