با توجه به اینکه سابقه بچه ناسالم توی خونواده هم ندارن
منم غربالگری اول ریسکم ۱ به ۸۰۰ بود دکترم گفت سلفری و نامه داد برای یه آزمایشگاه خاص اونجا پرسیدم گفت هزینش میشه ۳ میلیون و هفتصد ( دکترم پولکی بود کلا )
دکترم رو عوض کردم و آزمایشم رو به یک فوق تخصص جنین شناسی هم نشون دادم گفتن که صبر کن غربالگری دوم رو انجام بده ببینیم چی میشه که خداروشکر خوب بود.
تو این آزمایش ریسک رو زده ۱ به ۱۰۰
چون سنش بالاست عدد ریسک پایینه
برا خیال راحتی خودش آمینو بده
اصلا هیچی نیست نگران نباشه
تریزومی ۲۱ رو زده ۱ به ۴۴۳. اره فقط میترسونن
اره چون امینو باز خطرات خودشو داره
انشالله دکتر اوما هم زود جواب بدن
سلام با توجه به عدد ریسک بهتره آمنیوسنتز انجام بشه