Ooma
پرسش (1400/02/13):

سلام، لطفا این آزمایشو تفسیر کنید، ممنون

سلام، لطفا این آزمایشو تفسیر کنید

سلام، لطفا این آزمایشو تفسیر کنید، ممنون
سلام، لطفا این آزمایشو تفسیر کنید، ممنون
دوتا فاکتورای خونی زیر رنجه که فک‌میکنم نشانه کم خونی باشه
نرماله
سلام تیرویید فقط کمی بالاست بهتره زیر ۲.۵ بیاد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه