تو سونوگرافی من میزان NT رو نوشته2.51 و ازمایش خونم هفته بعد اماده میشه. من تا هفته بعد حتما دق میکنم خواهش میکنم یکی بگه این عدد چقدر بده من باید چی کار کنم. دکتر موقع سونو نمیتونست بچه رو در وضعیت خوب نگه داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



508
1400/02/13





