سلام دوستان بنظر شما این بی بی در اثر دارو مثبت کاذبه؟
من از روز۳پریود لتروزول خوردم
روز۱۴سونو رفتم
روز ۱۴ و۱۵ امپول زدم
از روز۱۴ هم مدروکسی خوردم تموم شد
الان این بی بی تو خونه بود زدم
ایا کسی بوده که تو این روزها که من هستم بی بی زده باشه ولی در اثر دارو ۲خط نشده باشه؟
پرسش (1400/02/13):
بچه ها بیاین این بی بی منو ببینید
1053
103
1400/02/13
سوال کننده
0
1400/02/13
سوال کننده

این سونوم هست که ۳ساعت بعد این سونو امپول رو شروع کردم
1
1400/02/13
سوال کننده

این بی بی تو دقیقه ۲
4
1400/02/13
سوال کننده

این هم تو دقیقه ۷و۸ البته داره پررنگ تر هم میشه
3
1400/02/13
azin 🧚♀️
انشالله بارداری
حالا رفته رفته پررنگ میشه
حالا رفته رفته پررنگ میشه
2
1400/02/13
azin 🧚♀️
پس اولین تبریک رو بهت میگم😃
2
1400/02/13
پریا 🤱🧿
مثبته عزیزم 😘
0
1400/02/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
مبارکه
1
1400/02/13
پریا 🤱🧿
واسه من از اینم کمرنگ بود
0
1400/02/13
💙 Fatemeh 💙
عزیزم چند روز از آمپولت گذشته؟؟
0
1400/02/13
سوال کننده
عزیزم به سوالم توجه کنین
خط مثبت در اثر امپول نیست؟
خط مثبت در اثر امپول نیست؟
0
1400/02/13
سوال کننده
۸روز
0
1400/02/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
مبارکههه👏🏻😍
2
1400/02/13
🧿🤱👑👶 Maman Soni
فک کنم باید ۱۴ ۱۵ روز از امپول بگذره بعد بیبی بزنی
2
1400/02/13
💙 Fatemeh 💙
من شنیدم تا قبل ۱۴ روز جواب معتبر نیست و ممکنه تاثیر آمپول باشه
0
1400/02/13
fati 😍
زود زدی
0
1400/02/13
سوال کننده
اهان
خوب ۱۵ ردز بعدش که روز ۳۰ سیکل هست و با ازمایش معلکم میشه
خوب ۱۵ ردز بعدش که روز ۳۰ سیکل هست و با ازمایش معلکم میشه
1
1400/02/13
fati 😍
الان ممکنه اثر آمپول باشه
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿
۱۴روز از آمپولت میگذره؟
1
1400/02/13
پریا 🤱🧿
زوده باید ۱۳و۱۴روز بگذره
0
1400/02/13
سوال کننده
میدونم
میخواستم ببینم ۲خط میشه یانه
که اگه بعد از۱۴روز ۲خط نشد مطمعن بشم که هستم یا نه
میخواستم ببینم ۲خط میشه یانه
که اگه بعد از۱۴روز ۲خط نشد مطمعن بشم که هستم یا نه
0
1400/02/13
سوال کننده
نه
0
1400/02/13
سوال کننده
مگه میگذره این روزها
1
1400/02/13
پریا 🤱🧿
اثر آمپوله
0
1400/02/13
سوال کننده
اثر امپول همیشه همینطوری میشه
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿
اوووف واقعا هم من دیگه طلاقتم ۱۴روز نشد فک کنم شب ۱۲زدم
0
1400/02/13
سوال کننده
ممکن که با امپول ۲خط هم نشه
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿
نه منفی هم دیدم بسه
0
1400/02/13
سوال کننده
۱۲ زدی مثبت شد باورش کردی؟
0
1400/02/13
سوال کننده
اهان
ادم دوست داره امیدوار بشه
ادم دوست داره امیدوار بشه
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿
مثبت که اصلا دیده نمیشد خیلی خیلی کمرنگبود
آره مطمعن بودم که مثبته
آره مطمعن بودم که مثبته
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿

ببین
0
1400/02/13
مامان امیراردلان
هاله داره مبارکه
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿
من دیگه به زور شوهرم موندم واسم بیبی نمیخرید 😂
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿
روز ۱۴آمپول رفتم آز مشکوک بود دیگه دوسه روز بعدش آز ادرار دادم و مثبت شد
0
1400/02/13
سوال کننده
من ۱سال که اقدامم
بلردارشدم فوری سقط شد
بعداز اون کلی بی بی زدم منفی میشه
ولی این بااینکه در اثر امپول ۲خط شده بازهم ادمو خوشحال میکنه از بس که بی بی متفی دیدم
بلردارشدم فوری سقط شد
بعداز اون کلی بی بی زدم منفی میشه
ولی این بااینکه در اثر امپول ۲خط شده بازهم ادمو خوشحال میکنه از بس که بی بی متفی دیدم
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿
آره آدم انقدر خوشحال میشه مثبت دیدنی
0
1400/02/13
سوال کننده
این ماه اولین دوره ای هست که دارو وسونو وامپول میگیرم
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿
منم با اولین آمپول خداروشکر که شد
0
1400/02/13
مامان امیراردلان
زیر ۱۰ روز میگن کاذبه قبلشم زده بودی؟
0
1400/02/13
پریا 🤱🧿
ان شا الله واسه شمام میشه دلت روشن باشه
0
1400/02/13
الینا .
روز چند سیکلی؟ مبارک باشه مثبتهههههه
0
1400/02/13
سوال کننده
نه بعد امپول اولین باره
0
1400/02/13
مامان امیراردلان
انشاالله مثبته
0
1400/02/13
سوال کننده
روز ۲۲ سیکل
1
1400/02/13
الینا .
خیلی زود زدی معصومه جوابش اعتباری نداره
0
1400/02/13
مامان امیراردلان
علائمنداری؟
0
1400/02/13
m@m@n hafez R. R
من شنیدم زیر 14روز اگه مثبت بسه کاذبه خودم روز13و 14 زدم مثبت کاذب بود
انشالله شما مثبت واقعی باشه
انشالله شما مثبت واقعی باشه
0
1400/02/13
سوال کننده
معده درد داشتم دیروز
سینه هام میخاره و متورم شده
سینه هام میخاره و متورم شده
0
1400/02/13
نسترن ..
مثبته عزیزم ان شاءالله بارداری
0
1400/02/13
🤱 Hani Joonii💜
90 درصد کاذبه گل
0
1400/02/13
😍peransa😍 .
کاذبه الان انشالله روز ۱۴ بزنید
0
1400/02/13
الهه م
عزیزم برا من تا ۱۱ روز مثبت کاذب بود
انشالله که شما باردار باشی
انشالله که شما باردار باشی
0
1400/02/13
mahsa panahi
من حس ششم میگه مثبته😍
0
1400/02/13
mahsa panahi
چند روز دیگه انشاالله جواب آزمایش بزارید
0
1400/02/13
مامان امیراردلان
منم میگم مثبته
0
1400/02/13
سوال کننده
به امید خدا
0
1400/02/13
سوال کننده
بله از نظر پزشکی هم نظر شما درسته
0
1400/02/13
سوال کننده
تو همین بارداری؟
0
1400/02/13
سوال کننده
چه حس ششم مهربونی
حرف دل آدمو میزنه
حرف دل آدمو میزنه
0
1400/02/13
سوال کننده
ممنون
0
1400/02/13
سوال کننده
به امیدخدا
حتما
حتما
0
1400/02/14
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
کاذبه واسه منم اینجوری شد چندروز بعد آمپول
1
1400/02/14
سوال کننده

0
1400/02/14
سوال کننده
الکی دلخوش
همش داره پررنگتر میشه
همش داره پررنگتر میشه
0
1400/02/14
سوال کننده
بعد پریود شدین
چند دوره امپول ودرمان داشتین؟
چند دوره امپول ودرمان داشتین؟
1
1400/02/14
ریحان خاتون 💜
ای جانم ، مثبتی عزیزم
مبارکت باشه
مبارکت باشه
0
1400/02/14
سوال کننده
بچه ها همه میگن اثر امپول ازاد سازی هست
0
1400/02/14
maral eb.
سلام عزیزم الان شما کی بی بی زدی ؟ اولین بی بی و کی زدی ک مثبت شد
0
1400/02/14
سوال کننده
من امروز ساعت ۸شب بی بی زدم
بعداز۸روز از گدشت امپول ازاد سازی
همه این عکسها هم یه بی بی هست که داره پر رنگ تر میشه
بعداز۸روز از گدشت امپول ازاد سازی
همه این عکسها هم یه بی بی هست که داره پر رنگ تر میشه
0
1400/02/14
niloofar abi
عزیزم چند روز دیگه مجدد تکرار کن ب این بی بی دل نبند ک خدای نکرده تو ذوقت نخوره. انشالا بحق صاحب امشب ک مثبته واقعیه
0
1400/02/14
سوال کننده
اره حتما
این قشنگ هست ولی الکیه
انشاا... یک هفته دیگه معلوم میشه اگه خدا بخواد
این قشنگ هست ولی الکیه
انشاا... یک هفته دیگه معلوم میشه اگه خدا بخواد
1
1400/02/14
ریحان خاتون 💜
ولشون کن ، دلت روشن باشه...به منم میگفتن بی بی چکت منفیه در صورتی که مثبت بود
1
1400/02/14
ریحان خاتون 💜
توکلت برخدا باشه ، به دستان قدرتمند خداوند ایمان داشته باش🥰
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
سلام معصومه جان چن روز از امپولت میگذره
0
1400/02/14
سوال کننده
امروز شد ۹روز
0
1400/02/14
فاطیما احمدی
پس کاذبه عزیزم انشالله واقعیشو ببینی بذار روز 15 بزن
0
1400/02/14
سوال کننده
چشم
ممنونم
ممنونم
0
1400/02/19
سوال کننده
امروز دوباره تست زدم
منفی بود
منفی بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




