همون بادستوری ک خودش گفته؟
اون مدلی ک برا قاابی توضیح داده، بریزم تو قالب، سالم درمیاد؟؟
خوشمزهست؟؟؟🙈🙈
چون میخام جلو مهمون بیارم
ینی هیشکی از اینا درست نمیکنه😳😳😳😳😳😳😔
من با دستور خودش یکبار درست کردم ولی خوشم نیومد 😔😔😢
سلام.
چرب کردن نمیخواد قالبش که
مال من که همیشه خوب در می اوومد..
وایی دلم خواست
الانم بخاطر پسرک از این چیزمیزا نمیخورم.
من طبق دستورش درست کردم بنظرم زیاد خوشمزه نیست
خداکنه خوشمزه باشه، جلومهمون ابروم نره😂
عزیزم من وقتی میخوام تو ظرف بریزم ی ملاقه میریزم بعد روش بیسکویت پتی بور میذارم بعد بقیه پودینگ رو میریزم میذارم یخچال چند ساعت میمونه عالی میشه انگار وسطش کیک گذاشتی
من یکم ازش میخورم ممکنه تلخ باشه پودر قند در حد یک قاشق میریزم قهوش تلخ بود ولی کاکائو رو نمیدونم طعم توت فرنگیش مزه شربت دیفن هیدرامین میده این که شما خریدی از همه بهتره
فقط یکم سفت باشه بهتره که بیسکویت شناور نشه
چقد باید بمونه یخچال تا از قالب دراومدنی خراب نشه
اره توت فرنگی نخریدم
حدس زدم🤣
من خیلی درست کردم و خوشمزه هم هست