سلام دخترم روزی چهار پنج بار بالا میاره طبیعیه نی نیای شما روزی چند بار بالا میارن
0
1400/02/13
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
بهش زیاد شیر میدی کبالا میارع
0
1400/02/13
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
شیر خودت میدی یا شیر خشک
0
1400/02/13
راضیه مهدیخانی
فاصله بین شیر خوردنش دو ساعت دو ساعته؟
نوع تغذیه خودتم تاثیر داره. تا یه مدت لبنیات گاوی نخور، بهتر شد. جای اون یه جایگزین بزار .
اگه شیر خشک میدی شاید بهش نمی سازه
نوع تغذیه خودتم تاثیر داره. تا یه مدت لبنیات گاوی نخور، بهتر شد. جای اون یه جایگزین بزار .
اگه شیر خشک میدی شاید بهش نمی سازه
0
1400/02/13
fatimaa. R
شاید رفلاکس داره
رو سطح شیبدار بخوابون، شیر به مقدار کم و به دفعات بهش بده بعدش حتما آروغشو بگیر
بعد از شبرخوردن ده دقیقه بحالت نیم خیز یا روی شونه ات بذار بمونه
رو سطح شیبدار بخوابون، شیر به مقدار کم و به دفعات بهش بده بعدش حتما آروغشو بگیر
بعد از شبرخوردن ده دقیقه بحالت نیم خیز یا روی شونه ات بذار بمونه
0
1400/02/13
fatimaa. R
اگه شیرخشک میخوره که باید مخصوص رفلاکس بدی بهش
دختر منم همینجوری بود بهش ببلاک ar میدم شکر خدا بهتره
دختر منم همینجوری بود بهش ببلاک ar میدم شکر خدا بهتره
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
پسر منم همینه.روزی ده بارم بالا میاره.گاهی انقدر با شدت بالا میاره پرت میشه.شیر خودمو میدم.دکتر بردم گفت رفلاکس داره.یه دارو داد که تاثیری نداشت.اما چون بچم وزن گیریش خوبه دکتر گفت جای نگرانی نیس
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
من همین کارارو میکنم بهتره
0
1400/02/13
سوال کننده
نه شیر خودمو میدم شبا ۶۰ سی سی شیر خشک کمکی بهش میدم البته سه روزه دارم بهش شیر خشکم میدم
0
1400/02/13
سوال کننده
یعنی طبیعیه بالا آوردنشون دختر منم وزن گیریش خوبه
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
عزیزم چرا شیر خشک میدی؟دلیلی داره؟
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اره اگه وزن گیریش خوبه طبیعیه.متخصص بمن گفت
0
1400/02/13
سوال کننده
نه چون یکم ریزه گفتم زودتر تپل بشه
0
1400/02/13
سوال کننده
فقط شبا اونم ۶۰ سی سی
0
1400/02/13
🥰🥰 😍
اگه شیر خشک میدی بهش ببلاک arبده مخصوص رفلاکس هست
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
وقتی وزن گیریش خوبه نمیخاد بدی...تپل شدن بچه با شیرخشک همش باده.وقتی از شیر خشک بگیری فسسسسس بادش خالی میشع
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
هرجور خودت میدونی گلم.ولی برای بالا اوردنش نگران نباش
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
فازی جون خواب پسملت تنظیم شده
0
1400/02/13
سوال کننده
نان ۱ میدم بهش علاعم رفلاکس چیه
0
1400/02/13
سوال کننده
نی نی شما دختره یا پسر وزنش چقده
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
پسره.الان نمیدونم ولی دو هفته پیش پنج کیلو چهارصد بود
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
شیر پس میاره.عوق میزنه انگار یه چیزی تو گلوشه..خس خس میکنه
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
سرفه میکنه
0
1400/02/13
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
از شما چقدره وزنش
0
1400/02/13
سوال کننده
بدو تولد ۲۷۷۰دوهفته پیش ۴کیلو بود
0
1400/02/15
پزشک اوما
سلام اگر شیر پنیری بالا میاره یا شیر زیاد میدهید یا آروغش رو خوب نمیگیری ، اگر شیر خام است که ممکنه رفلاکس داره ، شیب دار به نوزاد شیر بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



345

