Ooma
پرسش (1400/02/13):

بالا آوردن نوزاد دوماهه

سلام دخترم روزی چهار پنج بار بالا میاره طبیعیه نی نیای شما روزی چند بار بالا میارن

بهش زیاد شیر میدی ‌ک‌بالا میارع
شیر خودت میدی یا شیر خشک
فاصله بین شیر خوردنش دو ساعت دو ساعته؟
نوع تغذیه خودتم تاثیر داره. تا یه مدت لبنیات گاوی نخور، بهتر شد. جای اون یه جایگزین بزار .
اگه شیر خشک میدی شاید بهش نمی سازه
شاید رفلاکس داره

رو سطح شیبدار بخوابون، شیر به مقدار کم و به دفعات بهش بده بعدش حتما آروغشو بگیر
بعد از شبرخوردن ده دقیقه بحالت نیم خیز یا روی شونه ات بذار بمونه
اگه شیرخشک میخوره که باید مخصوص رفلاکس بدی بهش
دختر منم همینجوری بود بهش ببلاک ar میدم شکر خدا بهتره
پسر منم همینه.روزی ده بارم بالا میاره.گاهی انقدر با شدت بالا میاره پرت میشه.شیر خودمو میدم.دکتر بردم گفت رفلاکس داره.یه دارو داد که تاثیری نداشت.اما چون بچم وزن گیریش خوبه دکتر گفت جای نگرانی نیس
من همین کارارو میکنم بهتره
نه شیر خودمو میدم شبا ۶۰ سی سی شیر خشک کمکی بهش میدم البته سه روزه دارم بهش شیر خشکم میدم
یعنی طبیعیه بالا آوردنشون دختر منم وزن گیریش خوبه
عزیزم چرا شیر خشک میدی؟دلیلی داره؟
اره اگه وزن گیریش خوبه طبیعیه.متخصص بمن گفت
نه چون یکم ریزه گفتم زودتر تپل بشه
فقط شبا اونم ۶۰ سی سی
اگه شیر خشک میدی بهش ببلاک arبده مخصوص رفلاکس هست
وقتی وزن گیریش خوبه نمیخاد بدی...تپل شدن بچه با شیرخشک همش باده.وقتی از شیر خشک بگیری فسسسسس بادش خالی میشع
هرجور خودت میدونی گلم.ولی برای بالا اوردنش نگران نباش
فازی جون خواب پسملت تنظیم شده
نان ۱ میدم بهش علاعم رفلاکس چیه
نی نی شما دختره یا پسر وزنش چقده
پسره.الان نمیدونم ولی دو هفته پیش پنج کیلو چهارصد بود
شیر پس میاره.عوق میزنه انگار یه چیزی تو گلوشه..خس خس میکنه
سرفه میکنه
از شما چقدره وزنش
بدو تولد ۲۷۷۰دوهفته پیش ۴کیلو بود
سلام اگر شیر پنیری بالا میاره یا شیر زیاد میدهید یا آروغش رو خوب نمیگیری ، اگر شیر خام است که ممکنه رفلاکس داره ، شیب دار به نوزاد شیر بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه