سلام خسنه نباشید . من هفته ۳۱ هستم دخترم خیلی تکون میخوره گاهی اوقات از لگداش میترسم انقد شدید هستش و اینکه درحدی زیاده که فک میکنم اصلا نمیخوابه بعضی وقتا هم لگد هاش به صورت لرزشی وپی در پی هست . آیا این تکون خوردنا خطرناکه؟
1
1400/02/13
mona 💙
دست راستت رو سره بچه من ک اصلا خوب تکون نمیخوره😁
0
1400/02/13
😍فائزه😍 .
طبیعیه دیگه بزرگ شده و لگداش محکمتر
0
1400/02/13
somaye malekpour
کجاش خطر ناکه👀
0
1400/02/13
somaye malekpour
میترسی پوست شکمت پاره بشه😅
0
1400/02/13
سوال کننده
😂😂 بعضی بچه ها ارومن بعد از تولد هم همونطور اروم و بی آزار 😂خوش بحال مادرشون .
0
1400/02/13
mona 💙
امروز رفتم بهداشت صدا قلبشو گزاشتم...ازبس کم حرکته هر۱۰روز میرم😒
0
1400/02/13
سوال کننده
اره دقیقا . بعضی وقتا یه جا رو انقد میزنه که دردم میگیره کلافه میشم .همش میگم نکنه الان پاره شه 😂😂
2
1400/02/13
سوال کننده
آخی . منم از بس تکون میخوره اگه یه روز حرکتش کم شه نگران میشم . این استرس ها خیلی بد فکر آدمو مشغول میکنه
0
1400/02/13
سوال کننده
دوستم میگه از بس سرت تو گوشیه بچت پیش فعال شده که انقد تکون میخوره . اصلا همچین چیزی امکان داره؟؟
0
1400/02/13
😍peransa😍 .
ن بابا چ ربطی داره منم ۲۴ ساعت تو گوشیم ولی اونقدر زیاد تکون نمیخوره
0
1400/02/13
سوال کننده
خا پس خداروشکر .
0
1400/02/13
سوال کننده
لگد هاشو شمردی ببینی به اندازه هس یا نه؟
0
1400/02/13
فرزانه مامان شازده والا
پسر منم اینطوره، باهاش حرف میزنم نازش میکنم میگم اینجوری نکن پات میزنه بیرونا 😅
0
1400/02/13
سوال کننده
یه شب خواب دیدم دستش از تو شکمم پاهاش هم از پایین زده بیرون از بس لگد میزد .
0
1400/02/13
سوال کننده
بیشتر وقتا انقد زیاده از خواب بیدار میشم با لگداش 😩
0
1400/02/13
سوال کننده
ترسناکه دیگه
1
1400/02/13
زهرا ....
تواین سن ازبارداری حرکاتش بایدبیشتربشه چندهفته بگذره کم کم کمترمیشه
برامنم خیلی زیادبود طوری که منو هم تکون میداد
ولی الان بزورحرکاتشواحساس میکنم
برامنم خیلی زیادبود طوری که منو هم تکون میداد
ولی الان بزورحرکاتشواحساس میکنم
0
1400/02/13
سوال کننده
اره دقیقا تکونم میده
1
1400/02/13
سارا اعظمی
منم این هفته ها خیلی زیاد شده بود در حالیکه قبلا خیلی آروم بود نگران نباش عزیزم
1
1400/02/13
helma M
از منم هفته شما ضربه ها محکم بود شدید الان خیلی کم ضعیفن
1
1400/02/13
niloo 😍
خب یه سونو بدید مایع دور بچه رو چک کنید که کم نباشه
1
1400/02/13
fifi r
عیب نداره عزیزم اوج حرکاتشه
1
1400/02/13
eli rahimi
مراقب باش انقباض نباشه ... بهر حال در صورت تغییر حالت باید آروم بشه اگ مداوم با دکترت صحبت کن
1
1400/02/15
پزشک اوما
سلام اغلب حرکات زیاد جنین نشانه سلامت اوست نگران نباشید ، اما فشار خون و قند ناشتا هم چک بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



537

