طبیعیه عزیزم ببین دفعاتش چقدره در روز اگه ۳ بار بیشتر باشه اسهاله وگرنه که طبیعیه چون بچه غذا که نمیخوره پی پیش سفت باشه
کلا دستشویی ش این شکلیه خیلی وقته
دکتر ببرمش ینی ؟
کلا توروز هرچی دستشویی کنه همینه
ولی اینطوری هم نیست که تند تند عوض بخواد
اسهال نیست عزیز طبیعیه به غذاهایی هم که خودت میخوری مربوطه
هرچی میخورم همینه
اسهال از اینم ابکی تره ینی ؟
اره ابکیه کلا میره تو پوشک انگار اب رنگی ریختی توش
برای دختر من که اینطوریه من میفهمم اسهال شده
عزیزم واسه دخمله منم همیجوریه دکترشم گفته طبیعیه
عه نی نی منم اینجوریه مدفوش
ممنون مامانا خیالم راحت شد خدا خیرتون بده 🤗
سلام مدفوع نوزاد طبیعی است نگران نباشین