دو روزه تو ترشحم خون میدیدم شیاف میزدم واستراحت کم شده بود الان رفتم سرویس یهو چندقطره خون و ترشح خونی و حالت لخته ای کووووچیک چندتایی افتاد ..دوباره شیاف گذاشتم ولی کمرم یکم درد داره..کسی تجربه ای داره چیکار کنم ..دکتر اوما تو رو خدا جواب بده..این موقع هم سونو نیست اخه که برم چیکار کنمممممم
پرسش (1400/02/13):
😢😔 وای کمک رفتم سرویس خونریزی کردم چیکاررکنم تو روخدا 😞
890
51
1400/02/13
سوال کننده
1
1400/02/13
asieh noorani
نمیدونم والا منم تجربه ندارم ولی کاش میرفتی دکتر
0
1400/02/13
سوال کننده
اخه این موقع هم دکتر نیست عصرا هست سونو هم عصرا بشه۱۰ برم ببینم سونو هست😢😢😢
0
1400/02/13
asieh noorani
پس استرس نداشته باش عزیزم ،استراحت کن ،ان شاالله که چیزی نیست
1
1400/02/13
سوال کننده
مرسی عزیزم تو روخدا برام دعا کنید
0
1400/02/13
کتی م
استراحت کن
نزدیکی نکن
چیزای سنگین بر ندار
آزمایش بتا داده بودی؟
نزدیکی نکن
چیزای سنگین بر ندار
آزمایش بتا داده بودی؟
0
1400/02/13
سوال کننده
اخه همش استراحتم کاری نمیکنم
0
1400/02/13
سوال کننده
اره
0
1400/02/13
سوال کننده
با ازمایشای اولیه هم دادم ک مشخص بشه دقیق چند هفتم هنوز جوابش نیومده
0
1400/02/13
کتی م
آزمایش باعث رقیق شدن خون میشه کاش نمی دادی ولی رعایت کن ان شاالله طوری نیس
0
1400/02/13
سوال کننده
اخه دکتر نوشت گفت انجام بده
0
1400/02/13
سوال کننده
مرسی ایشالا تو رو خدا دعا کن برام
0
1400/02/13
کتی م
دکترا که همه چی رو نمی دونن یه کم طب سنتی هم کمک کننده است
0
1400/02/13
کتی م
شیاف سیکلوژیست خارجی هم کارسازه
البته یه کم صبر کن صدای قلبشو بشنو ممکنه هماتوم داشته باشی
البته یه کم صبر کن صدای قلبشو بشنو ممکنه هماتوم داشته باشی
0
1400/02/13
سوال کننده
شیاف میذارم دو روزه الان که خون دیدم دوباره گذاشتم که ۱۲ساعتی بذارم دیگه
0
1400/02/13
سوال کننده
ولی کمر درد دارم یکم
1
1400/02/13
❤امیدم بخدا😍 😻
استراحت فقط
از جات پانشو
از جات پانشو
0
1400/02/13
فاطیما احمدی
سلام سونوقلب رفتی
0
1400/02/13
فاطیما احمدی
حتما یه سونو قلب برو
0
1400/02/13
سوال کننده
نه هنوز نرفتم منتظر جواب ازمایشم بودم
3
1400/02/13
فاطمه مرادی
عزیزم همچین حرفی سندیت نداره .من اینو فقط تو اوما میبینم هی تکرار میکنن
0
1400/02/13
فاطمـه
عه مریممممم
دیشب ک گفتی فقط لکه اس
دیشب ک گفتی فقط لکه اس
0
1400/02/13
فاطمـه
کاری هم نکردی ک..
0
1400/02/13
فاطمـه
نگرانی هم نداره. فقط امروز فردا دیگه حتما سونو رو برو.
0
1400/02/13
zhooli ❤️
احتمالا هماتوم داشتی دفع شده
کاری نکن تا بری سونو استراحت مطلق،
سونو هم زنگ بزن بود برو، الکی پانشی بری ببینی نیست
کاری نکن تا بری سونو استراحت مطلق،
سونو هم زنگ بزن بود برو، الکی پانشی بری ببینی نیست
0
1400/02/13
مامان امیراردلان
سونو قلب رفتی؟؟
0
1400/02/13
فرزانه مامان شازده والا
دکترت کدوم بیمارستان خصوصی میره؟
برو اونجا بهش زنگ میزنن
برو اونجا بهش زنگ میزنن
0
1400/02/13
سوال کننده
کاری نکردم بخدا شیاف گذاشتم وخوابیدم
0
1400/02/13
سوال کننده
الانم دیدم اومده لباس زیرم پر شده دارم میرم بیمارستان😢😢😔😔 برام دعا کنید تو روخدا
1
1400/02/13
طیبه مامان آریان💙 .
چه ربطی داره مگه دولیتر خون ازش میخوان بگیرن؟ در حد یه سرنگه که تا شبش جبران شده.
0
1400/02/13
طیبه مامان آریان💙 .
ان شا الله که چیزی نیست عزیزم.شاید هماتوم داشتی داره دفع میشه.باید زودتر میرفتی بیمارستان.یه همچین مواقعی اصلا صبر نکن اینجا ام مسی نمیتونه خیلی کمکت کنه زودتر باید بری دکتر و سونو
3
1400/02/13
sara rad
زود بیا بگو چی شده؟😭😭😭برات ده تا صلوات میفرستم که سالم باشه نینیت
0
1400/02/13
سوال کننده
سلام عزیزم😔😔چیزی تو سونو دیده نشد گفت شاید لقاحت دیر بوده هنوز معلوم نباشه ازمایش بتا دادم ببینم رفته بالا یا پایین😢 اگه پایین باشه یعنی خارج رحم بوده داره دفع میشه اگه بالا باشه یعنی تازه داره تشکیل میشه😔😔😔
0
1400/02/13
سمیررررررراااااا sh
شما باید بری دکتر خانوم ی خانومی اینجا بهش گفتم استراحت کن بعد افتاد بچش برووووو دکتررررررر
0
1400/02/13
سمیررررررراااااا sh
خب چیشد الان
0
1400/02/13
سمیررررررراااااا sh
بچه ها تو این هفته های پاین مث منو شما افتادن بچه زیاده و لطفا خون میبینین لااقل ی درمانگاه برین
1
1400/02/13
yasi
این از دکتر داره میاد برو بالا پیامارو بخون متوجه میشی لازمم نیس انقدر تو دلشو خالی کنی که
0
1400/02/13
سوال کننده
جواب ازمایش عصر میاد 😔😔 ولی یه تست گرفتم زدم خیلی خط دوم کم رنگ افتاد اولی که زده بودم هفته پیش خیلی پررنگ تر بود این به زور دیده میشه😔
0
1400/02/13
سوال کننده
دعا کنید تو رو خدا بتا بالا باشه گفت اگه بالا باشه چون پریود نامنظم بوده شاید لقاح دیر بوده ولی اگه پایین باشه یعنی خارج رحم بوده هیچی دیده نمیشه داره دفع میشه😞
0
1400/02/13
پزشک اوما
سلام باید سونو بدهید و یا تیتر بتا مشخص بشه که بارداری هنوز هست یا سقط شده است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اگه بینی در هفته ششم
- لکه بینی و خون ریزی
- خون ریزی در سه ماه اول
- خون ریزی بعد رابطه
- خونریزی کردم چیکار کنم
- خانما یه لحظه بیایین لطفا
- فورررری ...چقدر خون ریزی داشته باشیم بچه سقط میشه
- سلام بچ ها وقتتون بخیر ماه سوم اقدامم
- بچه عکس گذاشتم کسی بدش میاد نیاد لطفا ممنون🙏
- فورررری دوستان اگر دوست ندارند عکس رو باز نکنید




