سلام عزیزان ، لطفا آزمایش اسپرم همسرم رو میگین اوضاع چطوره ، اولین باره آزمایش میده
0
1400/02/12
سوال کننده

0
1400/02/12
تارا محمدی
سلام عزیزم اسپرم متحرک صفر و اسپرم بی تحرکشون ۵۰ درصده
0
1400/02/12
تارا محمدی
مورفولوژیم مشکل داره ینی شکل اسپرم کلا یک درصد نرمال دارن
0
1400/02/12
سوال کننده
سلام عزیزم روی باروری تاثیر داره ؟
0
1400/02/12
تارا محمدی
باید ببری متخصص ارولوژی دارو بدن
0
1400/02/12
تارا محمدی
اره باید درمان بشن
0
1400/02/12
سوال کننده
اره امروز ابن سینا ازمایش داد دکتر گفت دوباره تکرار کنه هیچ دارویی هم نداد
0
1400/02/12
سوال کننده
خیلی لطف کردی جواب دادی عزیزم
0
1400/02/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
سلام عزیزم
آره تکرار میکنن اگه تو ی رنج بود آزمایش ها
برای درمان دارو میدن
هر دوش هم قابل درمانه نگران نباش
هم سرعت هم مورفولوژی
آره تکرار میکنن اگه تو ی رنج بود آزمایش ها
برای درمان دارو میدن
هر دوش هم قابل درمانه نگران نباش
هم سرعت هم مورفولوژی
0
1400/02/12
سوال کننده
سلام عزیزم خدا خیرت بده
0
1400/02/12
سوال کننده
پناه بر خدا ، الهی ک مشکل همه حل بشه
0
1400/02/12
مائده 😍
بچه هاااااا
0
1400/02/12
مائده 😍
بیاین
0
1400/02/12
سوال کننده
جانم
0
1400/02/12
مائده 😍
کسی هست جوابمو بده
0
1400/02/12
مائده 😍
فاطمه جون من دیروز 16سیکلم بود
0
1400/02/12
سوال کننده
خب
0
1400/02/12
مائده 😍
صبح که بیدارشدم ترشح شبیه سفیده تخم مرغ داشتم
0
1400/02/12
مائده 😍
دیشب هم نزدیکی داشتم
0
1400/02/12
مائده 😍
از ظهرتا الان ترشح دارم همچنان
0
1400/02/12
سوال کننده
ترشح تخم مرغی یعنی تخمک گذاری هست عزیزم
0
1400/02/12
سوال کننده
من در این حد اطلاع دارم گلم
0
1400/02/12
سوال کننده
اقدام کن توکل ب خدا
0
1400/02/12
مائده 😍
این به کنار گرفتگی تو ناحیه شکم دارم و تخمدونام درد میکنه خصوصا سمت چپ در حدی که یه کوچولو میزنه به کمرم
0
1400/02/12
سوال کننده
اره دیگه همشون علائم تخمک گذاری هست
0
1400/02/12
مائده 😍
خصوصا دستشویی که میرم بعدش درد دارم
0
1400/02/12
مائده 😍
دیشب اقدام داشتم
0
1400/02/12
مائده 😍
امشبم اقدام کنم؟ ت
0
1400/02/12
سوال کننده
بزار بچه ها بیان شاید بهتر بدونن
1
1400/02/12
مائده 😍
باوشه عزیزم
0
1400/02/12
سوال کننده
اره امشب هم اقدام کن چون فردا شب احیا ست
0
1400/02/12
مائده 😍
دیشبم احیا بود زنگ زدن میگن گناه نداره
0
1400/02/12
جوجو ❤️
منم دیروز 16 سیکل بودم و دیشب اقدام کردم، ترشح تخم مرغی داشتم، کیتم امروز خییلی پررنگ بود، یه شب در میون اقدام میکنم چون اسپرم ضعیف میشه
0
1400/02/12
جوجو ❤️
نه عزیزم، اقدام در احیا گناهی نداره
1
1400/02/12
سوال کننده
انشالله که برای هر دو تاتون خیره
0
1400/02/12
مائده 😍
ینی امشب اقدام نکنم؟؟ اخه امشب علایمم خیلی بیشتره
0
1400/02/12
سوال کننده
عزیزم شما مرکز ابن سینا میری؟؟
1
1400/02/12
مائده 😍
اون ماه و ماه گذشته پنج روز و شیش روز جلوتر پریود شدم حس می کنم علامت خوبیه
0
1400/02/12
جوجو ❤️
والا من شرایط اسپرم همسرم خیلی اوکی نیست اصلا ریسک نمیکنم. میترسم ضعیف باشه
0
1400/02/12
جوجو ❤️
نوبت اول رفتم، تمام ازمایشها رو دادیم دیگه کرونا اوج گرفت نرفتیم تا بهتر بشه. اتفاقا تا ازمایش همسرت رو دیدم فهمیدم واسه ابن سیناست
0
1400/02/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
اقدام پشت سر هم فقط تعداد اسپرم رو کم میکنه ولی رو کیفیت اسپرم تاثیر نمیزاره
0
1400/02/12
سوال کننده
اره من از روی تاپیک شما ک توضیح دادی تصمیم گرفتم بدم اونجا
0
1400/02/12
جوجو ❤️
آره عزیزم علامت خوبیه، امیدوار باش و با توکل جلو برید.
0
1400/02/12
جوجو ❤️
همسرت جای دیگه هم از اسپرم داده بود؟
0
1400/02/12
جوجو ❤️
امیدوارم توضیحاتم به دردتون خورده باشه
0
1400/02/12
سوال کننده
اره اینجا من نوشتم اولین بار چون ی بار پارسال داد توی ی ازمایشگاه داغون تو شهرمان، بخاطر همین ب حساب نیاوردم چون گفتن همه چیز نرماله
1
1400/02/12
سوال کننده
بله خیلی دقیق و با حوصله ممنونم🌹
1
1400/02/12
مامان آیلین 🥰😍🥰
و اینکه اقدام پشت سر هم خییییلی ب تقویت و خوردن چیزای مقوی احتیاج داره
0
1400/02/12
جوجو ❤️
ازمایش همسرمو میذارم ببین
0
1400/02/12
سوال کننده
من ک بلد نیستم😕
0
1400/02/12
جوجو ❤️

0
1400/02/12
مائده 😍
منم شوهرم متوسط رو به ضعیفه
0
1400/02/12
سوال کننده
شوهر شما هم ک تقریبا ضعیفه انگار
1
1400/02/12
مائده 😍
دلم روشنه
0
1400/02/13
جوجو ❤️
مورفولوژی همسرم صفره، تحرکش هم پایینه!
تو هیچ آزمایشی مورفوش اینجوری نبوده. دو بار رویان آزمایش داده، یکبار قبا از عمل واریکوسل 1 بود، چهار ماه بعد از عمل 2 شد. بعد دو سه ماه که رفتیم ابن سینا صفر بود!
به نظرم فقط خدا میتونه کارمون رو راه بندازه
تو هیچ آزمایشی مورفوش اینجوری نبوده. دو بار رویان آزمایش داده، یکبار قبا از عمل واریکوسل 1 بود، چهار ماه بعد از عمل 2 شد. بعد دو سه ماه که رفتیم ابن سینا صفر بود!
به نظرم فقط خدا میتونه کارمون رو راه بندازه
0
1400/02/13
جوجو ❤️
ابن سینا که آزمایش داد جوابش رو همون روز دکتر دید گفت آزمایش انالیز اسپرم و dfi هم باید انجام بدی.
1
1400/02/13
سوال کننده
پناه بر خدا ، بله عزیزم اگه خدا بخواد اینا چیزی نیست در برابر عظمت و قدرتش ، انشالله ب حق این شب های عزیز دامنت سبز بشه
0
1400/02/13
جوجو ❤️
جواب dfi ش همون پایین برگه ست
0
1400/02/13
جوجو ❤️
الهی آمین
انشالله دامن هممون سبز بشه عزیزم
امشب کلی گریه کردم دست به دامن خدا شدمو واسه همه چشم انتظارا دعا کردم، امیدوارم خدا قبول کنه و صدای گریه هامون رو بشنوه و حاجتمون رو به خیر و سلامت بهمون بده.
چون خودم دارم خیلی زجر میکشم واسه همه کسایی که آرزوی مادر شدن دارن هم دعا میکنم همیشه 🙏
انشالله دامن هممون سبز بشه عزیزم
امشب کلی گریه کردم دست به دامن خدا شدمو واسه همه چشم انتظارا دعا کردم، امیدوارم خدا قبول کنه و صدای گریه هامون رو بشنوه و حاجتمون رو به خیر و سلامت بهمون بده.
چون خودم دارم خیلی زجر میکشم واسه همه کسایی که آرزوی مادر شدن دارن هم دعا میکنم همیشه 🙏
0
1400/02/13
جوجو ❤️
خیلی به این ماه مبارک و شبهای قدرش امید دارم
توکل به خدای مهربون و بخشنده
توکل به خدای مهربون و بخشنده
0
1400/02/13
روژمان ❤
مورفولوژی همسر من ۲.۵ بود دکتر گفت میکرو انجام بدین طبیعی باردار نمیشی
1
1400/02/13
تارا محمدی
فدات عزیزم شرمنده پیامتو دیر دیدم
1
1400/02/13
سوال کننده
قربون دل شکسته ت عزیزم ، امشب همه برای هم دعا کنیم انشالله ک لطف و رحمت خدا شامل ما بشه و همه چشم انتظارا به حاجت دلشون برسن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آزمایش اسپرم هزینه اش چقدره
- سلام بچه ها آزمایش شوهرمو میشه چک کنین؟؟؟
- تفسیر آزمایش اسپرم ،راهنمایی میکنین؟
- وضعیت ازمایش اسپرم بعد از مصرف دارو
- آزمایش اسپرم نرمال چگونه است؟
- آزمایش اسپرم همسرمو میشه بگید چه مشکلی داره؟
- تفسیر آزمایش اسپرم همسرم
- سلام بچه ها میشه این ازمایشو برام تفسیر کنین پزشک هنوز جوابم نداده
- تفسیر آزمایش اسپرم شوهرم
- بنظرتون اصلا فایده داره این ماه اقدام کنم توروخدا بیاید نظر بدید



508

