عزیزم احتمالا جفتت پایینه برو دکتر یا اینکه شیاف بذار و استراحت کن و حتما طول سیرویکست رو چک کن
فاطمه منم همینجوری بودم که رفتم دکتر و آنومالی گفت زودتر برم
طول سرویکست چنده؟
به من شیاف داد که هفته ای۲تا بزنم و گفت استراحت استراحت مایعاتم زیاد بخور
مایعات زیاد میخورم سرویکسم نو آنومالی نوشته نبود فقط گفته بود وضعیت جفت نرمال
عزیزم منم اونجوری بودم دکتر گفت طبیعه هس چون رحمت داره بزرگتر میشه ولی اگه خیلی بده و نمیتونی تحمل مینی برو دکتر
سلام دردهای ملایم و خفیف در این سن بارداری طبیعی است ، درد شدید و درد پریودی باید پیگیری شود ، هنگام فعالیت از شکم بند مخصوص بارداری استفاده کنید
شیافت پروژسترون
با یه قرص