Ooma
پرسش (1400/02/12):

کرونا در بارداری

سلام ، من روز هفتم از جواب تست کرونامه
یه آزمایش دادم میخواستم تفسیر کنید
و اینکه آزیترومایسین در دوران بارداری مصرف کنم؟

از دکتر بپرس
بفرست گلم
کرونا در بارداری
کرونا در بارداری
من کرونا دارم الان ۹ روزه دکتر بهم هیدرکسی کلروکین داده دوتا دکتره عفونی رفتم همینو دادن با زینک و ویتامین سی دکتره خودمم گفت منعی نداره بخور آزیترو مایسینم بهم گفتن لازم نیست
هرچی دکترتون صلاح میدونه.ولی من با هیدروکسی تپش قلب گرفتم و چون عارضه قلبی داره دکترم قطع کرد.ازیترو هم تو کرونا کاربرد نداره.
آخ آخ منم تپش قلب دارم یعنی از اونه ؟
اگر دکتر برات نوشته بخور ولی در کل ازیترومایسن تاثیر روی کرونا نداره
سلام منم گرفتم دکتر برام نوشت 5 تا دونه خوردم
البته سرم، آمپول و قرص های دیه هم بود
امروز 10 روزه
خداروشکر خوب شدم
آره سرم هم نوشته
خداروشکر 🌹
علائمت چی بود؟
منم روز دهمم ، علائمی ندارم و از اولم علائمم فقط سه روز کمردرد یود ، ولی الان از لخته و چیزای دیگه میترسم .
سلام آزیترومایسین در بارداری مجاز است اما الان دیگه برای کرونا تجویز نمیشه
بدن درد، تب، تعریق زیاد، نداشتن بویایی، سرفه خییلی کم، درد قفسه سینه
خلط هم داشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.