خوش شانسه
هرچی دیرتر دربیاره دیرترم خراب میششه بخاطر شیر شب
پسرمنم ۱۰ماهگی تازه یکی نیش زد
دختر من اولین دندونش یازده ماهگی تازه جوونه زد
خیلی هم خوبه جنس دندوناش
بابا دختر من ۱ سالگی دندون در آورد😂
والا😅زیاد فکر نکن
بدن هر بچه با هم فرق میکنخ
بچه من ۷ ماهگی دوتا الانم ۴ تا دراورده خداکنه خراب نباشن
دخترمنم چندروزه دندون دراورده
درنیاورده که درنیاورده دخترمن اخرسه ماهگی دراورد وزنشم گند خوردهیچ الانم دوسالشه سیاه شده دندوناش
هر چی دیرتر بهتر
پسر من ده ماهگی در اورد
الان تقریبا چهارده ماهشه کلا چهار تا دندون داره
زود دندون در نیاره که بهتره طفلی بچه لاغر میشه
منم میگم خداکنه 9ماهگی یا 10 ماهگی دندون در بیاره
عزیزم دختر منم ده ماه و نیم درآورد.الان فقط دو تا داره🤣🤣🤣
پسره من تازه دوهفتست دراورده🤣
حالا وقت داره
سلام خیر نگران نباشید دندان درآوردن نوزاد بیشتر ژنتیکی هست ببینید شما و پدرش چه زمانی درآوردی
اگر شیر شب حذف باشه خراب نمیشه نگران نباش
زود دندان درآوردن نشانه باهوشی بچه است