سلام من طبق پریود ۳۰هفته و۶روز رفتم سونو گف که سن حاملگی ۲۹هفته و یک روزه و وزن بچه۱۲۰۰ بود..این وزنش و اختلاف سن نگران کنندس؟
دکترمم گفته لیدی میل بخورم..تاثیری داره؟
پرسش (1400/02/12):
وزن جنین در ۳۱ هفتگی
746
34
1400/02/12
سوال کننده
0
1400/02/12
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
نه عزیزم نگران نباش شیره انگور با شیر قاطی کن هرروز بخور قشنگ وزن میگیره
0
1400/02/12
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
من ۳۱ ۱۳۰۰ بود خوردم ۳۶ هفته سه کیلو شده بود
0
1400/02/12
سوال کننده
الان این پودرو ک خوردم همش حالم بده
0
1400/02/12
سوال کننده
شیره انگور هم اصلا دوس ندارم..دکترم گف ارده بخورم از اونم بدم میاد
1
1400/02/12
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
خب نخوری ریزمتولد میشه دیگه خوب نیست
0
1400/02/12
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
شیره انگورباشیر قاطی کنی طعمش خوبه
0
1400/02/12
سوال کننده
حالا اخرشب امتحان میکنم
0
1400/02/12
helma M
بستنی حبوبات مخصوصا نخود واسه وزن دهی عالیه
0
1400/02/12
fatima ghasemi
سارا اینقد حساسیت ب خرج نده الان وزنش اونقد مهم نیس.. توی شکم هرچقد میخاد تپل باشه اصل اینه ک بعدی ک دنیا اومد تپل بشه
0
1400/02/12
fatima ghasemi
بستنی شنیدم وزن بچه رو زیاد میکنه
0
1400/02/12
fatima ghasemi
من خودم از شوهر زینب سویق سفارش گرفتم میگن هم برای وزن دهی جنین خوبه هم برایرشیردهی و همه چی یکم مثل سرلاک هست
0
1400/02/12
fatima ghasemi

0
1400/02/12
سارا اعظمی
اخی عزیزم من و شما کلا از اول بارداری بد ویار بودیم بخاطر همین وزن بچه هام خیلی بالا نیست البته این هفته های آخر مهمه ولی سعی کن ازین به بعد بیشتر بخوری هر چی میتونی حبوبات و بستنی و گوشت و موز و ژله بادام و گردو
هنوزم تهوع داری؟
هنوزم تهوع داری؟
0
1400/02/12
دل آرام م
چه طعمی خریدی؟با آب خوردی یا شیر ؟
0
1400/02/12
دل آرام م
من خوردم واقعا عالی بود پسرم تو ۳۲هفته ۱۲۰۰بود ،۳۷هفته ب دنیا اومد ۳۲۰۰
1
1400/02/12
سوال کننده
اره بابا برگشته باز
0
1400/02/12
سوال کننده
کاکائویی با اب
0
1400/02/12
سوال کننده
خداوکیلی؟
اگه واقعا جواب میده که ب زور بخورم
اگه واقعا جواب میده که ب زور بخورم
0
1400/02/12
سوال کننده
حالا امروز ی دونه خوردم
0
1400/02/12
سوال کننده
الان دفترچمو نگاه کردم دکتر سونو شریان رحمی Iugrنوشته..محدودیت رشد داخل رحم..اونه ک نگرانم کرده
0
1400/02/12
دل آرام م
من کاکائویی رو باشیر داغ میخوردم ،البته پرچرب
0
1400/02/12
دل آرام م
ببین گلم ی برنامه بهت میدم اگه انجام بدی نی نی ت وزنش خیلی بهتر میشه
1
1400/02/12
دل آرام م
روزی ۱لیوان شیر با لیدی میل ،ی لیوان شیرو عسل ،ی لیوان شیر و ۳عدد خرما
0
1400/02/12
دل آرام م
البته شیرپرچرب باشه
0
1400/02/12
دل آرام م
روزی ی الی دو لیوان دلستر ،ی عدد بستنی ،ی عدد نون خامه ای ،۵عدد گردو با ۳عدد خرما
0
1400/02/12
دل آرام م
ناهار یا شام فقط ماهیچه و چلو گوشت ،قیمه و قورمه سبزی باگوشت فروان ،کباب ،جوجه ،مرغ ،مرغ سرخ کرده
0
1400/02/12
دل آرام م
من تمام ۵هفتع رو هرروز اینارو خوردم
0
1400/02/13
پزشک اوما
سلام اوج وزن گیری جنین هفته ۳۲ به بعد بارداری هست نگران نباشید وضعیت خوبه اما بیشتر مواد پروتیینی مصرف کنید
0
1400/02/13
سوال کننده
خیلی سنگینه واقعا..😅 فعلا که مدام همینارو دارم میخورم انشالله ک وزن بگیره
0
1400/02/13
سوال کننده
دستت درد نکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا جواب بدید تعیین وزن جنین با سونوگرافی دقیق تره یا لمس شکمی توسط دکتر؟
- وزن جنین درهفته 32
- وزن جنین با توجه به سونوگرافی
- هفته ۳۴ هستم وزن بچم چطوره نرماله؟
- وزن جنین برای زایمان طبیعی باید چقدر باشه ؟
- وزن جنین در سونو سی و دو هفته باید چند باشه ؟
- وزن جنین در سونو 29 هفته باید چند باشد
- وزن جنین در هفته ۳۶
- وزن جنین در سی و چهار هفته
- سونوگرافی ۳۲ هفته




