سلام لطفا جواب ازمایش منو ببینید و نظر بدین
غیر از قند مشکل دیگهای هم هست؟
ممنونم
پرسش (1400/02/12):
تفسیر ازمایش خون هفته هشتم
319
90
1400/02/12
سوال کننده
0
1400/02/12
لعیا gh
یکتای خودمونی؟
0
1400/02/12
سوال کننده

0
1400/02/12
سوال کننده

0
1400/02/12
سوال کننده

0
1400/02/12
سوال کننده

0
1400/02/12
سوال کننده
آری عزیزم هم اسم من فکر نکنم اینجا باشه فقط منم😁
0
1400/02/12
لعیا gh
پروفتوعوض کردی.بنظرازمایشات خوبن تاجایی که من میدونم حالاصبرکن بقیه هم بیان
0
1400/02/12
سوال کننده
اوهوم عکس نینرخم بود دیگه تغییرش دادم
تیروئیدم خوبه؟
تیروئیدم خوبه؟
0
1400/02/12
لعیا gh
بله خداروشکر
0
1400/02/12
سوال کننده
با رنج ازمایشگاه انگار کمه
0
1400/02/12
لعیا gh
الهی بسلامت بارتوزمین بذاری
0
1400/02/12
لعیا gh
کم نیست نگاه کن خودت
0
1400/02/12
سوال کننده
قربونت برم عزیزم الهی هرچی از خدا میخای بهترینشو بهت بده
0
1400/02/12
Mozhgan 🙋🤩🤩
انگار خوبه تیروئیدت اخه من بالا بود با قرص دکتر تنظیمش کرد ک زیر ۲ بشه
0
1400/02/12
لعیا gh
قربونت حالاببردکترتم نشون بده
0
1400/02/12
سوال کننده
من تحت مراقبتم چند ساله عزیزم
رنج ازمایشگاه 2_2.5 برای من 1.2
رنج ازمایشگاه 2_2.5 برای من 1.2
0
1400/02/12
سوال کننده
کمه دیگه
0
1400/02/12
سوال کننده
اره باید وقت بگیرم برم پیش دکتر غدد
0
1400/02/12
Mozhgan 🙋🤩🤩
تو سه ماه اول باید زیر ۲ باشه فک کنم
0
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
یکتا جان قندتم ۹۹ هس رعایت کن مابقی انگاری نرماله
0
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نرماله گروه خونیت هم oمنفیع
1
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نرماله جز قند ناشتا که بالاست
1
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
توادرارت کمی خون دیده شده
0
1400/02/12
Eli B
سلام یکتا جون
نرماله همه چیز
فقط ادرارت فکر کنم عفونت کوچولوییی چیزی باشه
ب دکتر بگی بد نیست
نرماله همه چیز
فقط ادرارت فکر کنم عفونت کوچولوییی چیزی باشه
ب دکتر بگی بد نیست
0
1400/02/12
Eli B
😘😍❤
0
1400/02/12
Eli B
گروه خونتم چون منفیه اگه گروه خونی همسرت مثبته حواست ب تزریق امپول روگام باشه عزیزم
0
1400/02/12
Eli B
قندت هم رعایت کن
لب مرزه
ک خدایی نکرده دیابت بارداری نشه
لب مرزه
ک خدایی نکرده دیابت بارداری نشه
0
1400/02/12
سوال کننده
ممنونم ازتون بچه ها
😍
😍
0
1400/02/12
سوال کننده
شما قرار بود بری سونو امروز؟
1
1400/02/12
سوال کننده
دارم از تهوع میمیرم چه کار کنم؟
0
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اره رفتم🥰
0
1400/02/12
Eli B
چوب شور ،بسکوییت ترد نمکی،ادامس نعنایی
0
1400/02/12
Eli B
من رفلاکس صفرا گرفتم
دهنم همش تلخه
اینا خیلی بهم کمک میکنه یکتا
دهنم همش تلخه
اینا خیلی بهم کمک میکنه یکتا
0
1400/02/12
Eli B
ای جان 😍
همه چی خوب بود؟؟
همه چی خوب بود؟؟
0
1400/02/12
سوال کننده
خداروشکر که خوشحالی
0
1400/02/12
سوال کننده
من هم مدام دهنم تلخه اما هیچ چیز مزه دهنمو عوض نمیکنه مدام هم حالت تهوع و ضعف دارم همش حس میکنم الانه که غش کنم
0
1400/02/12
سوال کننده
دکتر بهم ب6داده اما اونم دیگه تاثیری نداره
0
1400/02/12
Eli B
دکتر ب من گفتی تلخی دهان یعنی رفلاکس صفرا
میدونم چی میگی
من حتی شکلات هم ک میخورم دو مین بعدش دهنم تلخه
میدونم چی میگی
من حتی شکلات هم ک میخورم دو مین بعدش دهنم تلخه
0
1400/02/12
سوال کننده
اااخ اااخ اره دقیقا همینه
0
1400/02/12
Eli B
اره تاثیری نداره
دمیترون خوبه
ک یبوست میده،ادم اذیت میشه
دمیترون خوبه
ک یبوست میده،ادم اذیت میشه
0
1400/02/12
سوال کننده
شما دمیترون خوردی؟
0
1400/02/12
Eli B
ادامس نعنایی عالیه
امتحان کن
من صبح تا شب ادامس تو دهنمه
امتحان کن
من صبح تا شب ادامس تو دهنمه
0
1400/02/12
سوال کننده
7هفته و چند روزی الهام جان؟
0
1400/02/12
Eli B
بارداری قبلیم میخوردم
کمترش میکرد اما کامل از بین نمیرفت
حقیقتش دیگه این سری نخوردم
بخاطر معذرت میخوام همون یبوست
کمترش میکرد اما کامل از بین نمیرفت
حقیقتش دیگه این سری نخوردم
بخاطر معذرت میخوام همون یبوست
0
1400/02/12
سوال کننده
عزیییزم بچه دومت؟
0
1400/02/12
Eli B
من طبق سونو قلب ۷ هفته و ۶ روز
طبق پریودی یه پنج روز بیشترم
طبق پریودی یه پنج روز بیشترم
0
1400/02/12
سوال کننده
البته فک کنم اشتباه اسمتو حدس زدم
0
1400/02/12
Eli B
اره اولی متاسفانه سقط شد
من همونم ک گفتم تو تایپک سقطم خیلی کمکم میکردی 😘😘
من همونم ک گفتم تو تایپک سقطم خیلی کمکم میکردی 😘😘
0
1400/02/12
Eli B
نه درست گفتی 😁
0
1400/02/12
سوال کننده
من طبق سونو 7هفته و 4روزم اما با پریود 8هفته تمام
0
1400/02/12
Eli B
عزیزم 😍😍
پس تقریبا با همیم
پس تقریبا با همیم
1
1400/02/12
سوال کننده
ااخی عزیزم پس درد مشترک داریم
من چون خودم اذیت شدم تلاش کردم به هرکس تو این شرایط قرار گرفت کمک کنم تا راحتتر پشت سر بگذاره
من چون خودم اذیت شدم تلاش کردم به هرکس تو این شرایط قرار گرفت کمک کنم تا راحتتر پشت سر بگذاره
0
1400/02/12
Eli B
اره عزیزم 😘😘
فدات
خیلی اون دوران حرفات کمکم کرد
و خیلی خوشحال شدم وقتی بی بی چک مثبتتو دیدم 😍😍
فدات
خیلی اون دوران حرفات کمکم کرد
و خیلی خوشحال شدم وقتی بی بی چک مثبتتو دیدم 😍😍
0
1400/02/12
سوال کننده
حالت تهوع و درد سینه من دوره ایه انگار وقتی به آخر هر هفته میرسم دردم کمتر میشه اما با شروع هفته بعد علائمم شدیدتر میشه
1
1400/02/12
سوال کننده
قطعا از دعاهای شماست
انشالا درکنار هم به سلامت بگذرونیم این دوران رو
انشالا درکنار هم به سلامت بگذرونیم این دوران رو
0
1400/02/12
Eli B
منم ی روز خوبم یه روز له ام از حالت تهوع و بی حالی
اما تلخی دهن همیشه هست
اما تلخی دهن همیشه هست
0
1400/02/12
Eli B
انشاالله 😘😍 🙏🏻
0
1400/02/12
سوال کننده
من حالم سرکار بدترهاز همه اینا بدتر بیحالیمه انگار مغزم خواب میره
0
1400/02/12
Eli B
طبیعیه
من همین مدلیم
اما شکر خدا باهام همکاری کردن ی مدت ۱۵ روزه مرخصی ام
من همین مدلیم
اما شکر خدا باهام همکاری کردن ی مدت ۱۵ روزه مرخصی ام
0
1400/02/12
Eli B
سه ماه اول میگن همینطوره
1
1400/02/12
سوال کننده
خوش به حالت
0
1400/02/12
سوال کننده
یعنی یک ماه دیگه؟
0
1400/02/12
Eli B
اره دیگه
تا اخر ماه دیگه
تا اخر ماه دیگه
1
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
تا اینجاش که اره الهی شکر انقد دارم دعا میکنم واسه منتظرا به حق علی همشون دامنشون سبز بشه
0
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
قربونت انشالله این خوشحالی تا اخرش نصیبمون باشه🥰🤩🤩🤩
1
1400/02/12
Eli B
خدا را شکر
انشاالله بقیه اشم خوب میگذره
انشاالله بقیه اشم خوب میگذره
0
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
انشاللا
0
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
ولی منم تهوع زیاد دارم وخستم خیلی زیاد😢
0
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
میگم واسه من که این ازمایشاتو ننوشت دکتر؟؟؟
1
1400/02/12
سوال کننده
ایشالله
1
1400/02/12
سوال کننده
امییین
0
1400/02/12
سوال کننده
خب جواب سونوتو ببر ازمایش رو هم بنویسه
0
1400/02/12
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خودش سونو کرد یکتا جان فقط گفت ۳ هفته دیگه بیا
0
1400/02/13
سوال کننده
برای ان تی؟
0
1400/02/13
سوال کننده
زود نیست؟
0
1400/02/13
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اون گفت من ۱ ماه دیگه میرم
0
1400/02/13
سوال کننده
من هنوز سونومو نبردم دکتر یعنی هنوز دکتر پیدا نکردم
0
1400/02/13
سوال کننده
ولی دکتر سونو گرافی بهم گفت با تاریخ سونو قلب 13هفته که شدی بیا
0
1400/02/13
سوال کننده
که همون میشه 11_12خرداد
0
1400/02/13
پزشک اوما
سلام قند ناشتا بالاست باید زیر ۹۲ باشه رژیم غذایی را رعایت کنید ، ویتامین دی هم باید بالای ۳۰ باشه ، تیروئید هم خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟




