سلام مامانا خداقوت
من یک هفته ست به پسرم فرنی میدم
با آب میپزم با شیرخشک رقیق میکنم خداروشکر میخوره
خوابش خیلیییییییی بهترشده
اما از روزی که غذا خورده شکمش کارنکرده حدودا یکهفتست
ولی ببخشید
شکمش خیلی باد میده که خیلی بدبو هستش که هربار میگم دیگه الان شکمش کارکرد اما نمیکنه
اشکالی داره ؟؟؟؟
باید کاری کنم براش ؟؟یا عادیه درست میشه ؟؟؟
زورم نمیزنه اصلا فقط باد بدبو میده ازشکمش یکسره
حریره بادام چجوری بپزم؟؟
هفته سوم میتونم سوپ بدم یا زوده ؟
پرسش (1400/02/10):
یک سوال دارم و یک رای گیری نظرسنجی لطفاشرکت کنید.
639
88
1400/02/10
سوال کننده
0
1400/02/10
سوال کننده
سلام لطفا رای بدید کدوم شیرخشک برای جوجه شما بهتر بوده
هم از لحاظ وزنگیری
هم از لحاظ کارکردن شکمش
هم از لحاظ وزنگیری
هم از لحاظ کارکردن شکمش
6
1400/02/10
سوال کننده
ببلاک
14
1400/02/10
سوال کننده
اپتامیل
10
1400/02/10
سوال کننده
نان
1
1400/02/10
سوال کننده
گیگوز
6
1400/02/10
سوال کننده
بیومیل
1
1400/02/10
مانیا* maria
سلام.منم ب دخترم ک غذا میدم شکمش کارنمیکنه .
الان هرروز شکمشو با روغن زیتون در جهت عقربه ساعت ماساژ میدم .ومقعدشم با گوشپاک کن با وازلین چرب نیکنم خیلی ک طول بکشه یک ساعت بعد شکمش کار میکنه ولی مدفوعش سفت شده ب خاطر غذا ب خاطر همین سختشونه مدفوع کنن باید کمکشون کنیم
الان هرروز شکمشو با روغن زیتون در جهت عقربه ساعت ماساژ میدم .ومقعدشم با گوشپاک کن با وازلین چرب نیکنم خیلی ک طول بکشه یک ساعت بعد شکمش کار میکنه ولی مدفوعش سفت شده ب خاطر غذا ب خاطر همین سختشونه مدفوع کنن باید کمکشون کنیم
0
1400/02/10
مانیا* maria
دختر من اصلا شیشه رو نمیگیره
0
1400/02/10
سوال کننده
اینکارم کردم جواب نداده
0
1400/02/10
سوال کننده
وای مثل پسرمن
الان باقاشق راحت فرنی میخوره
اما شیشه اصلاا
الان باقاشق راحت فرنی میخوره
اما شیشه اصلاا
0
1400/02/10
مانیا* maria
ببرش دسشویی رو دستت حالت نشسته نگعش دار تا دسشویی کنه
0
1400/02/10
سوال کننده
دکترش گفت وزنگیریش کمه تا ۶ماهگی شیرخشک کمکی بخوره
هرکاری کردم شیشه نخورد غذارو براش شروع کرد
هرکاری کردم شیشه نخورد غذارو براش شروع کرد
0
1400/02/10
سوال کننده
توهمین خونه انجام دادم اینکارو نشد بازم
0
1400/02/10
سوال کننده
زور نمیزنه ها
فقط باد بدبو 😷😷😷😷
فقط باد بدبو 😷😷😷😷
0
1400/02/10
مانیا* maria
وا پس ببرش دکتر دگ گناه داره فشار میاد روش
0
1400/02/10
سوال کننده
علامتی از دلدرد هم نداره
0
1400/02/10
سوال کننده
آره فکرکنم باید ببرم
0
1400/02/10
سوال کننده
شما چی میدی به جوجه ت ؟؟
0
1400/02/10
سوال کننده
فرنی؟
0
1400/02/10
مانیا* maria
اون ک دخترمم گوزاش بدبو شده مث آدم بزرگا چون غذا میخوره😂😃
0
1400/02/10
سوال کننده
آره همینه
0
1400/02/10
مانیا* maria
من فعلا فقط فرنی و حریره بادوم میدم
0
1400/02/10
سوال کننده
آخه پسرم سابقه داشته یک هفته کار نکنه
0
1400/02/10
سوال کننده
بعدشم که کار کرد شل و آبکی بود اصلا اذیت نشد
0
1400/02/10
سوال کننده
چند روزه شروع کردین؟
0
1400/02/10
سوال کننده
حریره بادم یاد من بده بیزحمت
0
1400/02/10
مانیا* maria
الان ک غذا میخوره روده هاش فشار میاد گشاد میشه
0
1400/02/10
مانیا* maria
اگ مدفوع نکنه
0
1400/02/10
سوال کننده
👍👍👍
0
1400/02/10
مانیا* maria
الان اندازه یک هفته تو شکمش مدفوع جمع شده
0
1400/02/10
سوال کننده
آره خودمم نظرم همینه چون بچس دیگه زبون نداره بگه که
0
1400/02/10
سوال کننده
باید یه فکری کنم به حالش
0
1400/02/10
مانیا* maria
آب ولرمم دادی بهش؟
0
1400/02/10
مانیا* maria
از بی آبیم یبوست میگیره هاا
0
1400/02/10
سوال کننده
آره دادم
0
1400/02/10
سوال کننده
چندبار باید بدم بهش در روز؟؟؟
1
1400/02/10
sara jafari
عزیزم سلام
1
1400/02/10
sara jafari
بچه خواهرمنم اینطور بود برد دکتر بهش دارو داد وشیرخشکشو عوض کرد
1
1400/02/10
sara jafari
خیلی زودببرش دکتر اذیت میشه گناه داره
1
1400/02/10
nahid nt
۱هفته زیاده شکممشو ماساژ با روغن زیتون
تو غذاش بریز
تو غذاش بریز
1
1400/02/10
ghazalak ۶۶
عزیزم معده نینی تا عادت کنه ب غذایی غیر شیر و غذای بزرگا همین مدلی میشن
آب بذار بجوشه سرد بشه بهش در روز بده بخوره
یکمم از شیرخشک برای فرنی کمتر استفاده کن ک باعث یبوستش نشه
آب بذار بجوشه سرد بشه بهش در روز بده بخوره
یکمم از شیرخشک برای فرنی کمتر استفاده کن ک باعث یبوستش نشه
1
1400/02/10
nahid nt
تو غذا دادان بچه میگن یه غدا رو که دادی یا یچیزی جدید اصافه کردی اگه شمکش سفت شد دلدرد شد تهوع یا اسهال شد نباید تا یه مدت غذا بهش بدن تامعدش اماده بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




