خواهرم ۹ هفته هماتوم داشت همراه با لکه بینی و درد؛
الان ۱۸ هفته اس همون دردا رو داره .... حالا سوالش اینه که امکان برگشت هماتوم وجود داره؟
چندروزپیش هم انومالی داشت اگه هماتوم بود تو سونو مشخص میشد؟
اگه هماتوم نیست دلیل درداش چی میتونه باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1370
1400/02/10





